Beste Tweakers,
Als tweaker zelf ben ik altijd nieuwgierig naar nieuwe gadgets en nieuwe hardware
, nou heb ik op dit moment hier een zo goed als nieuwe laptop liggen en was dus benieuwd erna wat hij nou nog ongeveer waard is gezien dat steeds lichtere laptops op de markt komen en ik af en toe de neiging heb om iets nieuws aan te schaffen.
Dus hierbij de vraag aan jullie, wat denken jullie dat deze laptop nog waard is. Het is echter geen design topper maar eerder iets als IBM disign robuust en verder is het mogelijk om eenvoudig de HD te vervangen door eenvoudig door een schuifknop te verschuiven en de CD brander eruit halen. Ook is er een mogelijkheid tot WIFI inbouw.
Het is een Acer Aspire 1600 met de volgende specificaties:
CPU : P4 2.4 GHZ
Geheugen: 1024 MB DDR
Beeldscherm: 15 inch 1024 x 768
Grafische kaart: ATI Radeon 9000
HD: 30GB Ultra ATA/100
DVD/CD - RW
Windows Xp Home edition (legaal
)
Ik heb op dit moment een aantal boven gemiddelde zware programma's erop staan zoals:
Adobe Photoshop
Adobe Brigde
Adobe Illustrator
Adobe ImageReady
Adobe Reader
AGE of Empires III (kan deze op bijna op volle settings draaien)
Dus werken met deze laptop gaat nog super vloeiend, hiermee wil ik jullie een beeld geven hoe goed deze laptop presteert, maarja die nieuwsgierigheid van mij....
Graag jullie advies dus... alvast bedankt. ( kan best dat ik een beetje een vaag verhaal heb gemaakt, slaap namelijk al half
gezien de tijdstip)
Als tweaker zelf ben ik altijd nieuwgierig naar nieuwe gadgets en nieuwe hardware
Dus hierbij de vraag aan jullie, wat denken jullie dat deze laptop nog waard is. Het is echter geen design topper maar eerder iets als IBM disign robuust en verder is het mogelijk om eenvoudig de HD te vervangen door eenvoudig door een schuifknop te verschuiven en de CD brander eruit halen. Ook is er een mogelijkheid tot WIFI inbouw.
Het is een Acer Aspire 1600 met de volgende specificaties:
CPU : P4 2.4 GHZ
Geheugen: 1024 MB DDR
Beeldscherm: 15 inch 1024 x 768
Grafische kaart: ATI Radeon 9000
HD: 30GB Ultra ATA/100
DVD/CD - RW
Windows Xp Home edition (legaal
Ik heb op dit moment een aantal boven gemiddelde zware programma's erop staan zoals:
Adobe Photoshop
Adobe Brigde
Adobe Illustrator
Adobe ImageReady
Adobe Reader
AGE of Empires III (kan deze op bijna op volle settings draaien)
Dus werken met deze laptop gaat nog super vloeiend, hiermee wil ik jullie een beeld geven hoe goed deze laptop presteert, maarja die nieuwsgierigheid van mij....
Graag jullie advies dus... alvast bedankt. ( kan best dat ik een beetje een vaag verhaal heb gemaakt, slaap namelijk al half