Ik heb nu (alweer
) een raar probleem, telkens als ik Windows opstart gaat mijn wireless verbinding aan en dan meteen weer uit. Zo gaat het continu (knipperlicht) door totdat (na de hele tijd kloten met instellingen, aan uit zetten etc) hij het weer doet. Op dit moment werkt het weer, en de verbinding is helemaal stabiel
en snel.
Ik heb de kaart verwijderd, ander PCI slot gedaan tot 2 maal toe opnieuw geinstalleerd, instellingen veranderd etc etc.. Heb alles gedaan behalve windows erop nieuw opdonderen..
Waar kan dit in godsnaam aan liggen? 1 dag geleden had ik nergens last van..Wel heb ik gisteren een BIOS update gedaan, maar daarna werkte het gewoon, het is pas sinds nu dat ik er last van heb.
DIt zijn de oorzaken waar ik denk dat het aan kan liggen:
1: Netwerkaart is kapot
2: Antenne is kapot
2: het komt door de BIOS update van gisteren (terwijl die het na de update wel gewoon deed)
3: Windows moet er opnieuw op.
suggesties ? ik snap er niets meer van.
Het gaat om een ASUS WLAN kaartje 802.11g, zat geleverd bij een A8V-deluxe moederbord, en de PC waar die in zit is een Celeron 333MHZ met een intel BIM440ZX moederbord met de nieuwste bios (P09)
Ik heb de kaart verwijderd, ander PCI slot gedaan tot 2 maal toe opnieuw geinstalleerd, instellingen veranderd etc etc.. Heb alles gedaan behalve windows erop nieuw opdonderen..
Waar kan dit in godsnaam aan liggen? 1 dag geleden had ik nergens last van..Wel heb ik gisteren een BIOS update gedaan, maar daarna werkte het gewoon, het is pas sinds nu dat ik er last van heb.
DIt zijn de oorzaken waar ik denk dat het aan kan liggen:
1: Netwerkaart is kapot
2: Antenne is kapot
2: het komt door de BIOS update van gisteren (terwijl die het na de update wel gewoon deed)
3: Windows moet er opnieuw op.
suggesties ? ik snap er niets meer van.
Het gaat om een ASUS WLAN kaartje 802.11g, zat geleverd bij een A8V-deluxe moederbord, en de PC waar die in zit is een Celeron 333MHZ met een intel BIM440ZX moederbord met de nieuwste bios (P09)
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.