Een aantal online managers zijn in ieder geval:
F1 Competitie
F1 Time
F1 REM
F1 Race-manager
Bij deze maak je dus een account aan, en zult een rijder moeten kopen, wagen ontwikkelen en afstellen etc. Hierbij zijn dan 2 of 3 races in de week waarvoor alles ingesteld moet zijn.
F1Competitie speel ik zelf nog omdat het eventjes snel kan allemaal. Je hebt inmiddels 6 klassen met een x aantal groepen klassen waarbij enkel de beste van de klasse doorgaat naar een hogere klasse. Spel is eenvoudig opgezet, zeker in de laagste klassen. Hoe hoger de klasse hoe meer opties er zijn. Gaat vrij snel vervelen als je echt serieus iets voor langere tijd wilt doen omdat het zo standaard wordt na een tijdje. Toch is het wel aardig om te doen omdat het even kwartiertje tussendoor kan
F1Rem heb ik lange tijd gespeeld totdat het werd overgenomen door een of andere Spanjaard die er nogal gekke ideeen op nahoudt en vooral spanjaarden lijkt voor te trekken. Vanaf dat moment is het bergafwaarts gegaan en de site vol reclame komen te staan. Spel zelf was wel goed op gezet in ieder geval.
F1 Time en F1 Race Manager heb ik zelf niet gespeeld, maar moeten veel lijken op F1 REM uit de goede oude tijd
Bij de online managers moet je gewoon even proberen om te zien wat het beste ligt
Offline ken ik alleen Grand Prix Manager 2 die erg verslavend is voor eventjes en de EA versie die actueler maar minder was vond ik zelf.
[
Voor 9% gewijzigd door
Psychokiller op 05-11-2005 22:19
. Reden: Verdwaalde allinea ]