Google AdSense Referral programma

Pagina: 1
Acties:

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-01 14:41
Sinds vandaag heeft Google een Referral programma. Hiermee kan je knoppen op je site zetten waarmee bezoekers van je site zich aan kunnen melden voor bepaalde acties. Op dit moment gaat het om AdSense en Firefox met Google Toolbar. Als er via jouw site iemand zich aanmeldt voor AdSense dan krijg jij $100 zodra die persoon zijn eerste $100 uitbetaald krijgt. Als iemand via jouw site Firefox met Google Toolbar download krijg je tot $1 per download (afhankelijk van de locatie van die users, geen idee wat dat inhoudt).

Nu zat ik daar wat naar te kijken en zag ik allemaal knoppen voor AdSense maar ik zie geen Firefox knoppen. Meer mensen last van of ben ik gewoon scheel? Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit alleen in de VS beschikbaar is ofzo.

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-01 14:41
Ah, schijnbaar is het alleen beschikbaar voor mensen in de VS :(

http://adsense.blogspot.com/2005/11/have-you-heard.html

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:14

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb een tabblad verwijzingen bij mijn adsense en kan hiermee een soort knop aanmaken om reclame te maken voor adsense. Het werkt dus wel in Nederland.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Beekforel schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:55:
Ik heb een tabblad verwijzingen bij mijn adsense en kan hiermee een soort knop aanmaken om reclame te maken voor adsense. Het werkt dus wel in Nederland.
Referrals wel, maar Firefox niet ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:14

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

anandus schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:06:
[...]

Referrals wel, maar Firefox niet ;)
Oh stom ik lees niet goed...
Denk dat het een kwestie van tijd is, daarna zal het hier ook wel mogelijk zijn...