Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:06
Ik heb hier een stukje MP3 en die zou ik graag op een Nokia 5140i krijgen, maar ik ben niet bereid om +/- € 50 te betalen voor zo'n datakabel (CA-42)... Kun je niet ergens je files dumpen op een WAP plaats, zodat je hem dan kunt downloaden? Of kun je dat bestandje verzenden via MMS ofzo?

Ik zou jullie heel dankbaar zijn moesten jullie het weten...

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je niet toevallig iemand in je omgeving met een laptop? Dan kun je het bestand overzetten via infrarood, dat zit ook op het toestel. Lijkt mij het makkelijkste :)

• ctrlaltdelbe
Ja, we hebben thuis een laptop, een Acer 1711 Sci, maar ik weet bijgod niet of daar infrarood op zit...
Ik denk van niet...

• J0YR1D3R
  • Niet online
Dat kan ik je ook niet vertellen, dat zul je zelf even uit moeten zoeken. Anders zijn er denk ik wel collega's of kennissen die wel een laptop hebben met infrarood. Het lijkt mij het snelste, je kunt het bestand denk ik ook nog wel verplaatsen op je toestel.

• ctrlaltdelbe
Nee, sorry, geen kenissen of vrienden met infrarood, heel weinig mensen uit onze vriendenkring hebben een laptop en dan nog een model met infrarood. Ook onze laptop heeft geen infrarood. Zijn er andere oplossingen?

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:18

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Je zou een usb infrarood adapter kunnen aanschaffen, die zijn al een stuk voordeliger dan datakabels. Je hebt ze rond de 20 euro
deze bijvoorbeeld

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
of je vraagt aan iemand die dat mp3tje op zijn telefoon heeft gezet (bijv dmv een cardreader op zijn mmc/sd) om het het te sturen via IR

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:30
Als je mp3's over wilt gaan zetten zou ik dat kostentechnisch niet via WAP gaan doen... :X Lijkt me duur worden.

Datakabel is toch een betere oplossing lijkt me. Anders eens een niet-originele kabel overwegen? Een niet-originele CA42 moet voor ~€17,50 lukken. De DKU-5 ondersteund de 5140i volgens mij trouwens ook en is goedkoper. :? Heb even geen idee wat het verschil tussen beide is, misschien zit er een verschil in de mogelijkheden ofzo...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 12:48
5140i ondersteund geen DKU5 zoals op Nokia is te lezen. Je hebt als je een datakabel wilt gebruiken toch echt een CA-42 kabel nodig. Als je even op marktplaats ofzo zoekt naar ca-42 dan vind je ze al voor €9.95. Lijkt me niet al te veel geld voor al het plezier wat je ermee kan hebben :)

CA-42 is echt een andere kabel dan een DKU5 of DKU2

Verwijderd

Speelt de 5140i wel mp3's af denk ik dan? :?

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 19:29:
Speelt de 5140i wel mp3's af denk ik dan? :?
Voor beltonen wel hoor:

Mogelijkheden om je telefoon te personaliseren met Sportthema's die bestaan uit kleurrijke screensavers, achtergronden en MP3-beltonen

http://www.nokia.nl/nl/Te...ellen/5140i/features.html

Eerder genoemde optie om het op een mmc/sd kaartje te zetten en te sturen vanaf een andere telefoon lijkt me de handigste optie als je geen laptop in de buurt hebt :)
Pagina: 1