Ik probeer nu een clean xp install op mn pc te krijgen zonder dat hij direct vanaf de cd boot, dus eerst in windows de installatie starten en na een reboot te installeren. Helaas werkt dit voor geen meter; Ik heb een tweede fysieke HDD geformatteerd voor deze install en de installatie gaf ook netjes aan op deze schijf te zullen installeren. Helaas gebruikt hij (in ieder geval voor boot.ini) mijn andere fysieke HDD ook nog, waardoor ik die niet kan formatteren. Ik zit dus nu met 3 xp's opgescheept (is lang verhaal, niet verder vragen)
Wat ik mij af vraag is of ik bijvoorbeeld de door de nieuwe installatie gebruikte bestanden gewoon naar F: (want daar staat deze op) kan verplaatsen, zodat ik de andere HDD kan formatteren en gewoon 1 xp heb. Mocht dit mogelijk zijn, weet iemand toevallig welke bestanden dit zijn?
Alvast bedankt
PS: Nee, het was níet mogelijk direct vanaf de cd te booten
Wat ik mij af vraag is of ik bijvoorbeeld de door de nieuwe installatie gebruikte bestanden gewoon naar F: (want daar staat deze op) kan verplaatsen, zodat ik de andere HDD kan formatteren en gewoon 1 xp heb. Mocht dit mogelijk zijn, weet iemand toevallig welke bestanden dit zijn?
Alvast bedankt
PS: Nee, het was níet mogelijk direct vanaf de cd te booten