[PC]cooperative... bestaan ze?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 14:32
Ik ben al een tijdje op zoek naar één of meerdere spellen die een cooperative mode hebben, ja natuurlijk... elke "1st person shoot em up" met een degelijke multiplay heeft dit!! Laat het nu niet dat zijn wat ik zoek (cooperative deathmatch) maar meer als het volgende: De mogelijkheid om samen over een netwerkje de single-player levels afschuimen en afknallen!!

Ik was bvb net "Starship troopers" (single player) aant spelen, en het zou bvb erg tof zijn om dit samen met iemand te kunnen doen over een netwerkje.

Bestaan er zo'n spellen? ik heb me al rot gezocht maar kan er uitgezondderd van console-spellen niet veel over vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
De laatst uitgekomen Serious Sam 2 heeft ook Co-Op, dit is heel erg vermakkelijk ;)
Overigens hebben de vorige Serious Sams ook co-op. Van Far Cry weet ik toevallig een mod die voor co-op zorgt maar verder heb je tegenwoordig eigenlijk geen spellen meer die co-op te spelen zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door GeforceDDQ op 05-11-2005 20:40 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muscrerior
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 21:04
vooral _/-\o_ Raven Shield _/-\o_ kan ik je erg aanraden...maar das misschien persoonlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-10 17:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Er bestaat een mod voor de originele Unreal Tournament die dat heeft en wat heel erg goed speelbaar is! Daar heb ik echt uren in gestopt samen met m'n neef. :)
Ik weet niet meer hoe die mod heet jammergenoeg, maar het was een total conversion met Unreal 1 setting. Had ook best nog een leuk verhaal en dergelijke.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Quake ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:23
Serious sam kan ik ook aanbevelen.. niets meer dan continu knallen met je teammates tegen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:37
Er bestaat een mod voor CS waarmee je coop kan spelen. Er is alleen geen reet aan vind ik. Quake 2 is wel coopmodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was laatst aan het zoeken naar een quake 4 coop mod (wat vroeg denk) toen ik
een coop mod voor doom3 vond dus maar ff doom3 gedaan word je wel gaar van
een stuk leuker dan in je eentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-10 11:58
No one Lives Forever 2

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Sven Coop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaan er zo'n spellen? ik heb me al rot gezocht maar kan er uitgezondderd van console-spellen niet veel over vinden :\'(
Heb je de GoT search wel gebruikt? Er zijn namelijk een redelijk aantal topics over dit onderwerp geweest:
[rml][ PC] Cooperative games tot en met 2005, welke zijn dat?[/rml]
[rml][ Gezocht]COOP Games[/rml]
cooperatieve 3-D shooters

Met die topics (er zijn er meer) en de suggesties die hier gegeven worden moet je al een heel eind komen. Graag in de toekomst eerst zelf echt zoeken, want dit was niet moeilijk te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.