Teletext progje voor Hauppauge PVR 150 mce gezocht.

Pagina: 1
Acties:

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:38
Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een proggie om teletext op mijn Hauppauge PVR 150 mce werkend te krijgen.

Ik heb al gezocht in de GOT-archieven, maar Dscaler, die door iedereen getipt wordt, ondersteunt mijn kaart niet. Ook op de Hauppauge site staat geen programma hiervoor.

Ik ben dus op zoek naar het programma (of een link ernaar) wat op de cd van de 'gewone' PVR 150 staat. Mijn kaart is een OEM-versie, dus een cd'tje zat er niet bij.

Ik gebruik WinTV2000 om TV mee te kijken.

De optie om teletext via internet te kijken houdt bij mij na de 15e op omdat ik mijn Chello abbo op moet zeggen...

En ik weet nu al dat ik mijn teletext dan hard nodig ga hebben voor het laatste nieuws en mijn tv programma's.

Ik gebruik XP Pro met SP2.

offtopic:
En een gewone TV heb ik niet meer, die is vorige week uitgefikt :X , en ik heb even geen poen voor 'n nieuwe.

Edit:
Ik heb inmiddels ChrisTV geprobeerd, maar dat programma vind ik niet prettig werken... En ook de teletext van dat progje werkt niet. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Richub op 06-11-2005 08:15 ]

• Richub
Nog steeds heb ik teletext niet werkend op mijn TVkaart....

Toch jammer dat ik geen reactie krijg tot nu toe. :|

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Kan de kaart überhaupt wel Teletekst aan? Heb gisteren wel even zitten zoeken maar kon daar geen uitsluitsel over vinden. Er is normaal wel VTPlus for Windows bijgeleverd.

ARME AOW’er

• Richub
De kaart kan idd teletext aan, maar er was niets bij de kaart meegeleverd, OEM... :+

Maar ik ga eens op inet zoeken naar dat proggie.

Edit:
Nou, zoeken met google naar VTplus geeft een hoop links naar forums met mensen die hetzelfde probleem als ik hebben... Blijkbaar werkt die text-chip op de PVR150 niet zo lekker.

Jammer, want het is 'n prima kaart met ditto beeld en opnames...

[ Voor 49% gewijzigd door Richub op 08-11-2005 21:36 ]