[Outlook] Vaag problemen met mailen vanaf mijn website

Pagina: 1
Acties:

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-07 16:17

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Topicstarter
Sinds een tijdje heb ik een probleem met Outlook, alle mailtjes die mijn website stuurt hebben geen wit regels meer, dus alle tekst staat achter elkaar...(\n\r word dus genegeerd) in de webmail van zowel Zonnet als die van het hosting bedrijf van m'n provider gaat het wel goed.

Voorbeeld:

Zonnet webmail:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Beste, Test

Je E-mail is verstuurd, de ontvanger beantwoord de vraag zo snel mogelijk.

Je vraag:

Testjeeeeeeeeeeeeeeee

Met vriendelijke groet,
de DFMS crew

Dit mailtje is automatisch verzonden. Reageren hierop heeft dus geen zin.
code:
1
2
Outlook:
Beste, Test Je E-mail is verstuurd, de ontvanger beantwoord de vraag zo snel mogelijk. Je vraag: Testjeeeeeeeeeeeeeeee Met vriendelijke groet, de DFMS crew Dit mailtje is automatisch verzonden. Reageren hierop heeft dus geen zin.

Ook de mailtjes die de Forum software (SMF) verstuurd hebben dit probleem en hebben dit er bovenstaan:

X-Mailer: SMF Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1

Na contact met m'n hoster kreeg ik als tip om het is in HTML te proberen, nu heeft SMF een optie om de nieuwsbrief als html te versturen maar toen kreeg ik dus gewoon de HTML code in m'n e-mail box....

Ps na een Windows crash is Outlook er ook opnieuw opgezet met standaard instellingen maar het probleem bleef, heb al van alles geprobeerd (type codering enzv enzv) maar niks hielp. En normale e-mailtjes komen wel aan ook andere html nieuwsbrieven...