Toon posts:

[CoD2] Installatie crasht *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb cod2 gisteren aangeschaft en vandaag heb ik meerderemalen geprobeerd het spel te installeren.
Als de dvd erin gaat komt het menuutje, ik kies install, dan doe ik Custom (omdat ik mijn eigen folder en drive wil selecteren namelijk, F:\). De installatie vangt aan en loopt door (tot en met het installeren van de sp.exe en mp.exe bestanden). Dan sluit ie in een keer af en keert terug naar desktop. Als ik dan kijk in mijn start menu is er geen activision tabje bijgekomen, ook op de door mij geselecteerde locatie is het niet terug te vinden. Hierna heb ik zelfs een search gedaan op mijn computer om te kijken of ie dan ergens anders is geinstalleerd, maar dat ook niet.

Ik heb geen AV aanstaan tijdens de installatie, de disk zelf is schoon. Ik heb ook gegoogled en deze fora doorgezocht maar ik kon niemand vinden die hetzelfde probleem had.

Mijn specs zijn:
AMD 3500+
2 gig Ram
Hitachideskstar 250 gig
Leadtek 7800 GTX (drivers die bij de kaart zelf zaten)

Verwijderd

als je hem op een andere schijf installeert/locatie/partitie installeert wordt de installatie dan wel volledig afgerond
Als de dvd erin gaat komt het menuutje, ik kies install, dan doe ik Custom
werkt de standard install wel goed

mogelijk kun je alle onnodige processen afsluiten als bovenstaand niet werkt en kijken of de install dan wel goed gaat

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2005 19:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem net geprobeerd te installeren naar de default folder, maar hier gebeurt exact hetzelfde als wanneer ik een custom locatie toewijs..

Net nog een keer geprobeerd en toen viel mij op dat deze twee errors verschijnen achter het codmenuscherm. Ik heb er twee screenshots van gemaakt.

De eerste en de tweede.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 01:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er inmiddels een andere dvd lezer ingestopt en vandaar geinstalleerd, maar ook hier stop ie na het kopieren van de.exe bestanden (hij rond de installatie dus niet volledig af).

Wie kan mij helpen? ik heb trouwens ook net de nieuwste nvidia drivers geinstalleerd omdat ik dacht dat het misschien hier aan kon liggen, maar ook dit heeft geen resultaat opgeleverd.

Verwijderd

Mss heb je admin rechten nodig oid? Heb je die..?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik krijg die error niet, Dat is het vreemde ik krijg ook vaak geen error. Hij nokt er gewoon mee na
cod2mp_s.exe en cod2sp_s.exe.

Ik ben echt radeloos :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 11:45 ]

Verwijderd

Even een titelfix, omdat 'CoD2 Installatie probleem' toch te algemeen is.

Verwijderd

Topicstarter
De laatste dingen die ik geprobeerd heb:
-In BIOS PiO modus aangepast (van auto naar 0)
-UDMA modus in BIOS uitgezet.
-Iso image gemaakt en met virtuele drive geinstalleerd.

Het duurt veel langer maar hij crasht op hetzelfde punt....

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
En wat als je Windows opnieuw installeert 8)

Verwijderd

Topicstarter
Okee windows opnieuw geinstalleerd en nu doet ie het wel!

Bedankt voor de suggestie... Het was het laatste redmiddel en het heeft gewerkt.

Topic kan op slot.
Pagina: 1