HD dvd

Pagina: 1
Acties:

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-02 05:04
Ik heb een tv gekocht die HD ready is en wat filmpjes/videoclips gedownload die HD opgenomen zijn.
Nu ben ik op zoek naar (muziek)dvd's die ook hd kwaliteit zijn, kan alleen niets vinden. Zoeken op HD dvd levert meer info over de strijd hd/blu ray dvd op.
Iemand tips hoe ik titels kan vinden?

Verwijderd

Die zijn helaas nog niet te krijgen voor zover ik weet.
Elke dvd speler die er op dit moment bestaan ondersteunen ook niet een hogere resolutie dan PAL.
Als je tv een PC in heeft kan je deze wel gebruiken om HD beelden te kijken op je tv.
Dus gewoon de pc aan de tv koppelen en de tv als beeldscherm gebruiken.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2005 18:56 ]

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Er is een HDDvd versie van terminator 2. Deze is te spelen op je comp.

http://www.microsoft.com/...film/ContentShowcase.aspx
Onderaan staat de T2 trailer, op het einde van de trailer hoor je wat meer info over de DVD.

[ Voor 59% gewijzigd door Chester op 05-11-2005 18:57 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-02 05:04
ik heb de clip Feel van Robbie Williams gedownload die HD is en die spat echt van m'n pcscherm af. Vandaar dat ik op zoek naar "meer" ben. Ik dacht dat met de opmars van LCD en plasma tv's wel meer HD films zouden verschijnen, maar ik zal dus nog FF moeten afwachten.

Verwijderd

HD spelers zoals b.v Blue Ray,zijn nog niet eens op de markt,dus vandaar dat je weinig vind,qua films