Ik heb alles na een paar weken wachten binnengekregen.
Ik moest alleen nog de voeding bestellen. Dus ondertussen alles al ingebouwd. Vandaag eindelijk binnen.
Ik voeding aansluiten 24 pins en de 12 v 4 pins. Lampje van het mb brandt niet. Kan kapot zijn.
Ik dus power knop aan. Geen reactie.
Ik voor de zeker heid de voeding Hardgeflasht voeding aan en de rest ook.
Maar ik krijg maar geen MOBO activi teit. Ik boekje door gelezen alles nog een paar keer nagelopen geen suces. Ik ben echt te einde raad en zeer pissig op dat ding. Heb er al 4 weken op moeten wachten en dan werkt het nog niet
Asus A8n SLI Premium
Thermal take 480 Silent Power
Pls help doe ik iets verkeerd of is het bord verkocht (hij is wel nieuw)
Edit waar is de 4 pins molex naar 6 pins 12v voor? zie geen aansluiting voor op het mobo
Ik moest alleen nog de voeding bestellen. Dus ondertussen alles al ingebouwd. Vandaag eindelijk binnen.
Ik voeding aansluiten 24 pins en de 12 v 4 pins. Lampje van het mb brandt niet. Kan kapot zijn.
Ik dus power knop aan. Geen reactie.
Ik voor de zeker heid de voeding Hardgeflasht voeding aan en de rest ook.
Maar ik krijg maar geen MOBO activi teit. Ik boekje door gelezen alles nog een paar keer nagelopen geen suces. Ik ben echt te einde raad en zeer pissig op dat ding. Heb er al 4 weken op moeten wachten en dan werkt het nog niet
Asus A8n SLI Premium
Thermal take 480 Silent Power
Pls help doe ik iets verkeerd of is het bord verkocht (hij is wel nieuw)
Edit waar is de 4 pins molex naar 6 pins 12v voor? zie geen aansluiting voor op het mobo
[ Voor 6% gewijzigd door Frontysco op 05-11-2005 18:08 ]