Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-11 22:21
Ik ben al een tijdje via google aan het zoeken of ik de website van de fabricant van boventstaande mp3 player kan vinden, maar het wil maar niet lukken.

Weet iemand hier waar ik wat meer informatie over bovenstaande speler kan vinden? Mocht je er zelf een hebben, wat zijn je ervaringen met Victory spelers?

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-11 21:01

BHQ

Het zijn de zoveelste 13-in-een-dozeijn stikkerplakkerts van goedkope rommelspelers met gammele pookjes, vervormd geluid met een EQ, redelijk slechte batterijduur etc.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:16

Just_I

What did you just say?

Waarom wil je precies weten wie of dat di spelertjes produceert? Overigens mijn ervaringen met dat soort spelers (zelfde design, andere naam) is slecht. Dus kopen zou ik het niet, enige argument zou kunnen zijn dat ze goedkoop zijn.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 17:46

SgtStrider

Fractal Switchover!

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• dyna18
De reden dat ik het vraag, omdat wij voor dit jaar zelf ons kerstpakket kunnen kiezen. En dit is een van de keuzes. Het wordt gepresenteerd als:
Uitstekende kwaliteit MP3 speler met een intern geheugen van 128 MB. Deze MP3 speler kan tevens gebruikt worden als Voice Recorder en beschikt over een duidelijk afleesbaar digitaal schermpje. Wordt geleverd inclusief hoofdtelefoon.
Maar het wordt mij langzaam duidelijk dat het met die uitstekende kwaliteit toch niet zo goed zit... :(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij hebben we dezelfde baas:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4a6a6a9b4cd951355513b8467300ca6d/full.jpg

Werk je toevallig voor een bedrijf waar ongeveer 4000 mensen werken en de naam begint met een O? Zo ja: neem een abonnement op een tijdschrift of kies voor een bordspel (Monopoly of CSI). :Y)

offtopic:
Yep, wij hebben dezelfde baas: dyna18 in "Ervaringen bij ICT dienstverleners" :)

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 06-11-2005 10:58 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is het type speler wat na een paar maand (als je gelukt hebt) niet meer werkt. Als je er lang plezier van wilt hebben (ook al heb je dat imho sowieso niet met zon speler) dan zou ik een andere kopen.
Voor je keuze van je kerstpakket kun je dus beter iets anders kiezen.

• dyna18
Ja, denk ook dat we dezelfde baas hebben dan :)
Ik denk dat ik maar voor het Jamie Oliver kookboek ga :D
Pagina: 1