Toon posts:

Linksys WRT54GC - UTP-ports kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zojuist heb ik een Linksys WRT54GC 4prts 10/100 , wireless b/g 11/54mbps router gekocht.
Deze zou mijn oude linksys 802.11b router moeten vervangen.

Ik heb alleen een probleem met deze router, de wireless link doet het wel, maar alle utp poorten dus de uplink internet poort en de 4 10/100 poorten doen het volgens mij niet. Heb een kabel geprobeerd (gewoon straight) die het 100% zeker weten doet (getest met de ander linksys) en ik krijg geen verbinding. Als ik de kabel aansluit op mijn router op poort 1,2,3 of 4 en de andere kant op mijn pc, ziet hij de kabelverbinding NIET.

Ik heb de tcp/ip instelling ook gewoon op DHCP staan (moet eigenlijk niet eens uitmaken maar goed).

Kan het zijn dat deze poorten van de fabriek af al kapot zijn? Iemand ervaring met deze (on)dingen?

gr.

V

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-02 23:03

WPN

als je zeker weet dat die kabel wel werkt op die andere router, en op andere pc's ook zelfde resultaat geeft, dan gewoon terug gaan naar de winkel

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Even bellen naar Linksys zou wel eens handig kunnen zijn!

Alle Linksys apparatuur waar ik ervaring mee heb, doen het helemaal goed.

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:04

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

knipperd je powerled?

zo ja, dan is je firmware corrupt.

ff proberen via wireless je firmware te vervangen.
er zijn in de search nog wel handleidingen te vinden van mensen die het al eens eerder hebben gedaan :)

[ Voor 58% gewijzigd door mydogisgone op 05-11-2005 17:01 ]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Verwijderd

Topicstarter
Moet maar weer terug dan, raar gedoe.

Powerled knippert niet, alleen wireless en powerled zijn geel, rest is uit

Ga maandag terug rottroep:)