Conceptronic afstandsbediening voor MediaCenter?

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• killerbee17
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06-2024
Conceptronic heeft een hele leuke afstandsbediening in het assortiment, namelijk deze.
Nou vroeg ik mij af of deze afstandsbediening ook werkt met Windows XP Media Center.

Heeft iemand hier ervaring mee?

wwweet ik veel...

• killerbee17
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06-2024
'k heb even een mailtje naar conceptronic gestuurd:
Ls,

This device is programmable, so you should be able to program it for common
key features of Media centre
We cannot guarantee that the device is 100% compatible.

Met vr. groet / with regards,
Conceptronic Support
Ik weet nog steeds niet wat ik moet, gewoon een (lelijke) MCE afstandsbediening kopen of deze (mooie) mogelijk-niet-werkende afstandsbediening.

wwweet ik veel...

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07-2025
Ik zou gewoon een MCE afstandsbediening halen.
Die conceptronic heeft echt veel te weinig knopjes om relaxed met mediacenter te werken. Mist bijvoorbeeld: record knop, numpad/letters, kleurenknoppen voor teletekst, knoppen voor snel toegang tot recorded tv, guide, live tv en dvd menu en de MCE Green Button.

Bovendien kan het wel eens zo zijn, dat je em alleen MCE functies kan leren met de originele MCE afstandsbediening, maar het zijn ook veel te weinig knopjes om relaxed de meest gebruikte functies voor MCE in te programmeren.

Ik zou lekker een MCE afstandsbediening halen, dan heb je tenminste alle knoppen. En dat vind ik iig belangrijker dan hoe de ab er uit ziet...

Carpe Noctem

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als ik het plaatje bekijk denk ik niet dat deze afstandsbediening lekker in de hand ligt, laat staan dat je blindelings de knoppen zult kunnen vinden. Je kunt van het uiterlijk van de MCE remote zeggen wat je wilt, maar de lay-out van de knoppen is uitstekend.

Enige nadelen aan de MCE remote vind ik het ontbreken van knoppen voor wisselen van geluidsbron (stereo, 5.1digital en DTS) en ondertiteling

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-02 15:19
offtopic:
ik weet dat dit topic oud is maar dit apparaat van < €20 lijkt me geen nieuw topic waard

Hebben mensen ervaring met dit product? Wil het graag aanschaffen voor m'n laptop (waarom weet ik ook niet, leuke gadget) en ben benieuwd naar het bereik. Als het oog omhoog wijst, zoals op onderstaand plaatje, werkt alles dan naar behoren? (m'n andere USB poorten zouden het oogje naar achteren laten wijzen).

Afbeeldingslocatie: http://www.conceptronic.net/site/images/userpics/produkten//CMMRC/CMMRC-fea.gif

Ik ben benieuwd!

Of zijn er meedere oplossingen (behalve de Trust, heeft ook veel minder knoppen 8)7)?

't Liefst met BlueTooth natuurlijk!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4