Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beste beginnerskast?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n handen jeuken om te casemodden :P
Vraag me niet waarom, want ik heb het simpelweg nog nooit gedaan.

Het lijkt me wel leuk om me er eens een keer aan te wagen :) Laatst kwam er een maat van me lamgs en zijn gezicht trok bleek weg bij het zijn van mijn á la 1950 computerkast die van wit is getransformeerd naar beige/bruin/grijs met een wanhopige blauwe lijn over de voorkant in de hoop om er nog 'het beste van te maken'. ;)

Ik zou eigenlijk graag eens een goede stijlvolle kast willen hebben. Alleen ik ben 2 problemen tegengekomen die je als casemodder nooit zou mogen hebben :P Je zou bijna denken: waarom wil deze gozer in hellsname gaan casemodden.
- Ik heb niet veel geld over, 100 euro hoogstens.
- Ik weet ook niet bijster veel van elektronica en hardware

Het slecht gestelt met de kans om een volwaardige modder te worden, misschien heb ik later in m'n huisje-boompje-beestje periode wat meer geld, maar als arme scholier moet ik het nu hier mee doen.

Ik weet trouwens best hoe ik molex-stekkertjes aan elkaar moet klikken (doh), of een paar snoertjes moet vervangen, maar verder lukt het ook niet. Ik zie het niet zo snel gebeuren dat ik een eigen computerkast in elkaar zet; maar mocht het niet zo moeilijk zijn als ik denk dat het is; feel free to prove me otherwise.

Ik ben dus opzoek naar een goede modable computerkast.. Wat ik hier heb staan heeft gewoon 90% te veel inhoud, alles is bedekt met ijzer en HDD-houders etc, er valt gewoon niks uit te halen, overal zitten lipjes, stukjes, randjes, gaatjes, schroefjes.

Ik wil liever een _beetje_ een overzichtelijke kast; dat is voor mezelf ook handiger modden. Hoorde dat Lian-Li's goed en simpel zijn om te modden; maarja; de centjes.. :o

Ik vraag dit natuurlijk niet voor niks.. Weken naar gezocht maar gewoon niks gevonden..

Wat is een goede "beginners"-kast om mee te modden als beginnende casemodder?

Verwijderd

Thermaltake Soprano 60euro zonder voeding
Cooler Master Centurion 5 55euro zonder voeding
Chieftec DX-01-BD 99euro met 360watt voeding

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

De cooler master Centurion 5 is denk wel wat voor jouw ja!
Ik heb 'm hier naast me staan is 'n mooie metalen kast (zodat je lekker kan gaan dremelen)

En modden lukt ook wel aardig, ik heb hier en daar plaatjes gezien waarvan ik dacht: WTF die kast heb ik ook (bij mij is die gewoon nog helemaal standaard) dus dat is denk wel 'n leuke beginnerskast

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Gewoon de allergoedkoopste kast zodat je nog wat geld voor materialen over houdt. =P

Als je weinig ervaring hebt, dan moet je eerst lekker oefenen. :P
Met een goedkope kast is het dan niet zo erg als het fout gaat.
En geloof me, het gaat zeker de eerste keer niet altijd goed. :)

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Een coolermaster Centurion is wel goed te doen denk. Of anders gewoon een super goedkope kast, een sweex ofzo. Het is toch maar voor het begin.

Voor de rest: ga niet denken van "O, ik kan het niet" nee denk gewoon van: "Ik doe het gewoon, wat boeit het als het fout gaat dan heb ik weer wat geleerd"

Oftewel ga gewoon modden als het je leuk lijkt. Ga niet moeilijk of bangig doen maar "hak gewoon gelijk met een kettingzaag je kast in." (wel ff eerst een ideetje bedenken natuurlijk) :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:09:
Een coolermaster Centurion is wel goed te doen denk. Of anders gewoon een super goedkope kast, een sweex ofzo. Het is toch maar voor het begin.

Voor de rest: ga niet denken van "O, ik kan het niet" nee denk gewoon van: "Ik doe het gewoon, wat boeit het als het fout gaat dan heb ik weer wat geleerd"

Oftewel ga gewoon modden als het je leuk lijkt. Ga niet moeilijk of bangig doen maar "hak gewoon gelijk met een kettingzaag je kast in." (wel ff eerst een ideetje bedenken natuurlijk) :P
En moet ik dan voor de 315 EL gaan? Of toch de dremel? :o
Afbeeldingslocatie: http://www.christiaens.be/images/315.gif

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb nog wel een oude kast voor je liggen als je wil ....t is een nec kast , een beetje klein maar wel redelijk , ben bezig om een 'tribal'in zijn broertje te dremelen

"Stilte, een gat in het geluid...."

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:12:
[...]

En moet ik dan voor de 315 EL gaan? Of toch de dremel? :o
[afbeelding]
Persoonlijk zou ik voor een figuurzaag gaan :P

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Pak gewoon je huidige kast joh, heb de meest LELIJKE kasten nog heel moowj zien worden na een goedelik verf en de juiste kleuren.

• Flapp
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb de Wireless lithium ion dremel , die gaat tot 35.000 toeren :9~

"Stilte, een gat in het geluid...."

Verwijderd

Topicstarter
SA007 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:16:
Pak gewoon je huidige kast joh, heb de meest LELIJKE kasten nog heel moowj zien worden na een goedelik verf en de juiste kleuren.
Maar het is hopeloos :|
De zijkant past niet meer; heeft een een of ander vaag rails-inklik systeem.. De binnenkant zit er niet uit, ik denk wel 100 boutjes/schroefjes/lipjes/nipjes/gaatjes/deukjes/bobbeltjes/stukjes/randjes |:(

Ik wil gewoon een simpele kast :) Daar kun je tenminste nog wat inbouwen zonder je handen te schaven aan niet-goed-gevijlde stukjes ijzer.. :o

Nog een vraagje: Ik heb eens nagerekent hoeveel dat verven wel niet zou moeten kosten. Je hebt een primer nodig en de kleur zelf, volgens mij betaal je makkelijk 30 euro om 1 kast te verven :?

Verwijderd

Verf is idd niet goedkoop. Je kan ook een simpele kast kopen en deze beplakken met plakfolie, is wel niet zo netjes maar scheelt je wel zo 2 a 2,5 tientjes.

• CLB
  • Niet online

CLB

Centurion 5 case is van zwart metaal met zilveren/ rode of blauwe accenten dus die hoef je niet te verven

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 05-11-2005 16:07 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• syo
  • Laatst online: 11-09-2008

syo

Verfant bmx'er

je kan hem ook gewoon in 1x spuiten werkt ook :Y) moet je wel een paar lagen doen maar met 1 a 2 bussen ben je klaar..

Tik lekker mee :) Klik, klik, klikkerde klik!!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 18:15

Emiel1984

Made in NL

syo schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 16:12:
je kan hem ook gewoon in 1x spuiten werkt ook :Y) moet je wel een paar lagen doen maar met 1 a 2 bussen ben je klaar..
Dan is verven naar mijn idee goedkoper hoor ;) . Kijk maar is naar een beetje spuitbus.

[LTS][MTS][HTS]

• syo

syo

Verfant bmx'er

7.50 bij de gamma :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar daar moet toch ook nog voor 15,- aan primer vooraf aan?
/me heeft geen idee hoeveel dat precies kost...

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 12:59

Mentalist

[avdD]

Gezien je budget lijkt het me heel duidelijk :P.

Beste wat je kan doen is naar de volgende PCdumpdag te gaan 24 december. Als Amsterdam ver weg voor je is hoop ik dat je gratis OV hebt alszijnde scholier :P. Daar ga je dan eens tussen de gebruikte kasten kijken, met bigtowers kan je wel leuke dingen doen, maar een miditower zal er ook wel staan. Het zijn vaak genoeg wrakken, maar als je een beetje oplet heb je voor €2,50 een bigtower met alles erop en eraan :+. Gewoon alles goed bekijken :). Deze kasten zijn vaak van redelijk dik degelijk metaal gemaakt itt de Sweex kasten van €20 die je ongetwijfeld ook zal aantreffen daar.

Thuisgekomen ermee beetje schoonmaken zo'n ding, en dan kan de zaag erin. Je hoeft je totaal geen zorgen te maken als je je gat voor een window in het verkeerde sidepanel zaagt, want de kast heeft je toch maar €2,50 gekost ;).

Een alternatief is een Sweex kast, maar dan krijg je dus gewoon een slap ding. Als je het modden onder de knie hebt kan je volgens mij van die kast van €2,50 wat mooiers maken.

Ook heeft zo'n 2dehands kast geen fancy vormpjes en modieuze prulletjes en tekentjes. Dat lijkt misschien minder leuk, maar het mooie is dat je dat nu dus zélf kan gaan aanbrengen. Zo'n kast is normaal gewoon "kaal" en je kan er werkelijk alle kanten mee uit.

Een Coolermaster of Lian-Li ofzo zou ik je niet aanraden. Te duur, je maakt meteen je complete budget op daarmee. En de kast heeft dan al een design, het is minder van jezelf.

Verder, merken : Codegen en Inwin zijn wel namen om naar uit te kijken. Vrij solide kasten, geen fancy design (zeker met de oudere modellen niet), kosten 2dehands zo goed als niets. 1 uur voor het einde van de beurs heb je zelfs kans ze gratis mee te krijgen ;)

En zeg nou zelf, is de kick niet veel groter als je van een kast van een paar euro of zelfs gratis iets moois maakt, dan wanneer je dat doet met een kast die bij aanschaf al €60 of meer heeft gekost en in het begin ook al geen lelijk gedrocht was?

[ Voor 7% gewijzigd door Mentalist op 05-11-2005 17:09 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• syo

syo

Verfant bmx'er

Ik heb geen primer gebruikt en het ziet er nog wel redelijk uit voor een 1e mod.. :)

Verwijderd

Topicstarter
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:08:
Gezien je budget lijkt het me heel duidelijk :P.

Beste wat je kan doen is naar de volgende PCdumpdag te gaan 24 december. Als Amsterdam ver weg voor je is hoop ik dat je gratis OV hebt alszijnde scholier :P. Daar ga je dan eens tussen de gebruikte kasten kijken, met bigtowers kan je wel leuke dingen doen, maar een miditower zal er ook wel staan. Het zijn vaak genoeg wrakken, maar als je een beetje oplet heb je voor €2,50 een bigtower met alles erop en eraan :+. Gewoon alles goed bekijken :). Deze kasten zijn vaak van redelijk dik degelijk metaal gemaakt itt de Sweex kasten van €20 die je ongetwijfeld ook zal aantreffen daar.
Oh nice! (Wat een verhaal trouwens! _/-\o_ )
Vervoer is denk ik geen punt.. De 24e is een zaterdag; dus dan heb je genoeg aan een goedwillende vader + auto.
"Eh pap ze hebben vast wel wat geheugen voor je pc daar :| " will do it.
En 2,50 voor een kást?! :D Ik zal dan idd nog wel even wachten voordat ik zo'n 55,- bak aanschaf, want zoals je zelf al zegt is 'dé kick' van casemodden om een mooi eindresultaat uit iets wat niks was te behalen.
Thuisgekomen ermee beetje schoonmaken zo'n ding, en dan kan de zaag erin. Je hoeft je totaal geen zorgen te maken als je je gat voor een window in het verkeerde sidepanel zaagt, want de kast heeft je toch maar €2,50 gekost ;).
Ik hoop dat dat goed gaat komen. Net een dremel aangeschaft, dat schijnt goed gereedschap te zijn om een sidepanel uit te zagen, niet?
Een alternatief is een Sweex kast, maar dan krijg je dus gewoon een slap ding. Als je het modden onder de knie hebt kan je volgens mij van die kast van €2,50 wat mooiers maken.
Nee sweex kasten gaan er hier zowiezo niet in B)
Ook heeft zo'n 2dehands kast geen fancy vormpjes en modieuze prulletjes en tekentjes. Dat lijkt misschien minder leuk, maar het mooie is dat je dat nu dus zélf kan gaan aanbrengen. Zo'n kast is normaal gewoon "kaal" en je kan er werkelijk alle kanten mee uit.
Is dat niet juist lastig? Ik merk namelijk dat de wat oudere kasten meestal erg veel "useless metal" hebben, en dat wil ik liever niet.
Maar ik ga er vanuit dat je dat gewoon makkelijk kunt verwijderen zonder dat er iets verloren gaat.
(m'n verstand vraagt me namelijk vaak genoeg waarom ze het erin hebben gestopt als je het toch niet nodig hebt ;) ).
Een Coolermaster of Lian-Li ofzo zou ik je niet aanraden. Te duur, je maakt meteen je complete budget op daarmee. En de kast heeft dan al een design, het is minder van jezelf.
Klopt ook. Maar je hebt wel de zekerheid dat het nog te doen zal zijn ^^ Hoe erg je 'm ook verminkt; hij zal nog altijd een beetje te doen blijven zo'n kast :P

Bedankt voor de info in ieder geval. Het is een beetje alice in wonderland nog; al dat modden; maar ik leer gewoon één voor één alle temen en feiten uit m'n hoofd tot ik alles snap :)

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 10:15
Ik herken mezelf wel in je verhaal,
ik wacht momenteel ook nog op een goedkope kast om te gaan modden :*)

Straks eens rondneuzen bij die kraampjes op de HCCdagen, hebben altijd zat kasten staan!
Mijn budget zal ongeveer 50 euro zijn, ben benieuwd O-)

(Materiaal wat ik dan al in huis hebt tel ik daar niet bij, of is dat niet eerlijk ;) )

• Quadro!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 14:08
Is dat niet juist lastig? Ik merk namelijk dat de wat oudere kasten meestal erg veel "useless metal" hebben, en dat wil ik liever niet.
Maar ik ga er vanuit dat je dat gewoon makkelijk kunt verwijderen zonder dat er iets verloren gaat.
(m'n verstand vraagt me namelijk vaak genoeg waarom ze het erin hebben gestopt als je het toch niet nodig hebt ;) ).
Volgens mij valt dat wel wat mee, maar dan nog: op dat "useless metal" kun je mooi je zaag kunsten oefenen :+ .

Verwijderd

Topicstarter
Cyclonist schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 18:16:
Ik herken mezelf wel in je verhaal,
ik wacht momenteel ook nog op een goedkope kast om te gaan modden :*)

Straks eens rondneuzen bij die kraampjes op de HCCdagen, hebben altijd zat kasten staan!
Mijn budget zal ongeveer 50 euro zijn, ben benieuwd O-)

(Materiaal wat ik dan al in huis hebt tel ik daar niet bij, of is dat niet eerlijk ;) )
Haha :Y)
Heb het er net met m'n pa over om niet naar de dumpdag maar de HCCdagen te gaan.

Met een budget van :o 50 euro :o

Verwijderd

ik weet niet of je in de buurt van groningen woont maar daar zit de pcdumpstore :) allemaal atx kasten 10 euros :)

*edit

Zie net dat hij faliet is :p dus dat kan niet meer :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2005 18:40 ]

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 12:59

Mentalist

[avdD]

Ohja, idd HCCdagen zijn ook binnenkort. Daar zal vast ook wel wat te vinden zijn, al is een kraampje op de HCCdagen volgens mij wel fors duurder dan op de PCdump, dat laat mij denken dat er minder 2dehands te vinden is daar. Maar het is er voor mij tot nu toe nooit van gekomen de HCC dagen te bezoeken, dus wellicht valt het ook mee :)
Sorry, dat klopte idd niet.

Ik heb er maar €2,- voor betaald :D

Daarvoor had ik overigens dit :

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/W3ird_N3rd/pics/towertje_2euro2808.jpg

Idd, bayopvulklepjes ontbreken.. Had ik zelf weinig last van, ik had er een 120mm fan voor gehangen met HD's erachter (4 stuks, en dat kostte drie 5,25" bays), en daar kan je zo je wilt zelf ook wel een netje/filtertje voor hangen. De overige 2 bays vulde ik met opticals. Werkte allemaal best goed eigenlijk. Lekker basic. Hippe kast was dat trouwens, ding had standaard ruimte voor meerdere 120mm fans als je wat moeite deed.

En voor dat geld zat er nog een werkende 300W voeding bij ook Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/schater.gif. Wel een antiek model, echt 1 van de eerste ATX voedingen waarschijnlijk, maar nog niet eens de slechtste (beter dan een Sweex 300W).

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 05-11-2005 19:09 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Cyclonist
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 18:32:
[...]

Haha :Y)
Heb het er net met m'n pa over om niet naar de dumpdag maar de HCCdagen te gaan.

Met een budget van :o 50 euro :o
ledjes en andere elektronica, verf, plastics gebruik ik ook voor andere speeltjes, dus die ga ik niet meer kopen van dat budget.. :z

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Misschien leuk om een soort algemeen beginnerstopic te openen??

Ikzelf loop ook met 100'en ideeen rond maar om de 1 of andere reden heb ik nooit de final step durven nemen, namelijk het uitwerken ervan. Hetzelfde voor watercooling... Heb al meerderemalen met bewondering bij klasgenoten zitten kijken die gewoon ff besloten dat ze een CPU blok,rad, reservoir en paar meter slang gingen bestellen en vervolgens rustig een pompje ophalen bij de lokale DIY/tuin shop en daarmee gaan knutselen. Help dan zelfs rustig mee, maar zelf de final step nooit gezet... :(

• Tim_R
  • Laatst online: 10-11 14:55
Idd, de Centurion 5 is een fijne kast om te modden, check m'n sig... ( ...[CM] Simply Blue... ) :)

• Cyclonist
ikbensander schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:14:
Misschien leuk om een soort algemeen beginnerstopic te openen??
Ja heuj ik wil straks wel m'n eigen topic ;)

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Cyclonist schreef op zondag 06 november 2005 @ 10:34:
[...]

Ja heuj ik wil straks wel m'n eigen topic ;)
Meer voor beginnersvragen, de eerste stappen, materiaal enzo ? :P

Verwijderd

Zelf twijfel ik nog tusse een:

Thermaltake Tsunami 95euro

en een

Thermaltake Soprano 60euro

over de tsunami heb ik veel goede dingen gehoord en in revieuws zijn ze ook positief.

Vaak bij van die goedkope kasten vind ik het eind resultaad ook niet mooi het worden dan altijd van die budget mods en dat vind ik persoonlijk echt lelijk.

Verwijderd

Ik heb ook een hele mooie kast voor een lage prijs.
Afbeeldingslocatie: http://www.muropaketti.com/artikkelit/kotelot/coolermaster_220b/yleiskuva.jpg
Je moet er van houden maar ik vind hem echt super mooi! Kost 70 euro.

Edit:
Vergeten bij te zetten, die is wel zonder pre-mod Zijpaneel :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 14:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is dus 100% 'premodded'
Hoewel hij mooi is (en ik zelf heb getwijfelt om hem te kopen) is het niet echt een casemodkast vind ik...

edit:

Ik zit er trouwens toch aan te denken om zelf een kast te maken. Ik heb net een oude pentiumII uit elkaar gesloopt (en weer krakkemikkig in elkaar gezet >:) ) en ik kon nog wel uren doorgaan. Na een uurtje stonden alleen nog maar de base van de kast, en daar zaten waar ik al bang voor was zoveel deuken en gaatjes en gootjes in dat ik daar gewoon simpelweg niks aanvind.
En computer kan namelijk wel degelijk makkelijk in elkaar gezet zijn; daar ben ik van overtuigd..

Toen ik alleen nog maar dat geraamte overeind had staan begon ik toch te twijfelen of ik niet een eigen kast zou bouwen.

Het is wel degelijk een dillemma aan het worden nu :/ Ik maak namelijk vaak dingen niet af, en om zelf een kast te bouwen.. :/

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 13:46 ]

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:34
Bij Alternate hebben ze een leuke kast voor 15,-
http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=tqxh40&

Koop er daar 2 van en je kan onderedelen van bijde kasten gebruiken om te modden

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 13:42:
Ja dat is dus 100% 'premodded'
Hoewel hij mooi is (en ik zelf heb getwijfelt om hem te kopen) is het niet echt een casemodkast vind ik...

edit:

Ik zit er trouwens toch aan te denken om zelf een kast te maken. Ik heb net een oude pentiumII uit elkaar gesloopt (en weer krakkemikkig in elkaar gezet >:) ) en ik kon nog wel uren doorgaan. Na een uurtje stonden alleen nog maar de base van de kast, en daar zaten waar ik al bang voor was zoveel deuken en gaatjes en gootjes in dat ik daar gewoon simpelweg niks aanvind.
En computer kan namelijk wel degelijk makkelijk in elkaar gezet zijn; daar ben ik van overtuigd..

Toen ik alleen nog maar dat geraamte overeind had staan begon ik toch te twijfelen of ik niet een eigen kast zou bouwen.

Het is wel degelijk een dillemma aan het worden nu :/ Ik maak namelijk vaak dingen niet af, en om zelf een kast te bouwen.. :/
Je kan ook dat geraamte gebruiken om je eigen orginele beplating op te plaatsen. Net zoiets als bij de POC met meshX.
Semi-zelfbouw :P

Verwijderd

Topicstarter
Illustratie ter verduidelijking van mijn kansloze situatie.
1) Een goedgekeurde sidepanel voor een casemod
2) het mormel wat ik hier heb liggen uit een oude kast; waar ik niks mee kan.

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/got2.PNG
Snapje :{

• Cyclonist
Ik zeg: snel die panels eraf rukken en zelf nieuwe maken en daar mee aan de slag gaan ;)
Ja of je koopt een goedkope kast om die te modden natuurlijk.
Maar ik zou altijd wat maken van zo'n geraamte, die nieuwe kast kopen kan altijd nog he?
Leef je uit!! 8)7 >:)

Die kast van Alternate heeft een erg irritant roostertje mocht je een custom-made window willen maken :)

[ Voor 19% gewijzigd door Cyclonist op 06-11-2005 15:44 ]

Pagina: 1