[Sapphire X800 Pro ViVo]Ik krijg de koeler er niet af.

Pagina: 1
Acties:

• Tikal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-04 16:46
Hey,
ik had laatst een Ati Silencer 4 voor m'n Sapphire X800 Pro ViVo gekocht, en wilde die vandaag eens installeren.
Toen ik m'n videokaart uit m'n computer haalde, stuitte ik al snel op een probleem met de kleine schroefjes aan de andere kant van de PCB (zeg maar de schroefjes waarmee de koeler vast zit). Ik heb ze eruit proberen te schroeven met een goede schroevendraaier, maar al snel sleten de schroefjes en kreeg ik nauwelijks meer grip waardoor het alleen maar erger werd.
Heeft iemand tips voor mij om alsnog de schroefjes te verwijderen? Het maakt me niets uit als de schroefjes daaronder lijden, want die zijn nu toch al nutteloos.

Bij voorbaat dank :)

Verwijderd

Je hebt toch geen vijsmachine gebruikt?

Je zou kunne proberen met een dremel het mooi af te slijpen of eventueel uitboren.

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 04:45

Flappiewappie

Hier nog meer

(jarig!)
druppen seconde lijm erin, schroeven draaier erop, 10 seconde wachten (tot het hard word) draaien?

Hier staat wat

Verwijderd

Noob hoe mol je nou je schroefjes,

Geintje
Gebeurt mij ook wel eens :9

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-06 07:22
uitboren ,wel heel erg voorzichtig ....

Out of the box? What box? There is no box.

• Tikal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-04 16:46
Bedankt voor de tips jongens! Ik ga er vandaag even naar kijken. Het is wordt wel spannend aangezien het een klein schroefje is, en als je er per ongeluk naast gaat, je het risico hebt dat er iets belangrijks beschadigd. Maar dat wil ik wel riskeren :).

Nogmaals bedankt.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Juggy schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:35:
Bedankt voor de tips jongens! Ik ga er vandaag even naar kijken. Het is wordt wel spannend aangezien het een klein schroefje is, en als je er per ongeluk naast gaat, je het risico hebt dat er iets belangrijks beschadigd. Maar dat wil ik wel riskeren :).

Nogmaals bedankt.
daar heb je met de secondelijm oplossing geen last van he ;) heb ik zelf ook vaak gedaan en moet zeggen werkt (meestal) erg goed ;)

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:52
Ik heb vaak ook de neiging om een tang met smal kopje te gebruiken, moet je wel hard kunnen knijpen. Dan krijg je hem ook los (mits je sterk bent :P )

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

jozy schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:44:
Ik heb vaak ook de neiging om een tang met smal kopje te gebruiken, moet je wel hard kunnen knijpen. Dan krijg je hem ook los (mits je sterk bent :P )
kijk wel uit dat hij er niet af glipt en je een diepe kras in je PCB maakt ;) zo heb ik een keer een fikse kras op m'n vingers gemakat ;)

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Pagina: 1