Zelden zoiets vaags gezien. Ik heb hier een pc-tje:
specs#
Intel Pentium-IV 1.7GHz-processor met 400MHz FSB en 512KB cache
256MB Intern geheugen (DDR-SDRAM)
40GB IDE-harddisk
1.44MB 3,5" floppydrive
52-speed CD-ROM drive
32MB Geforce-2 MX Low-Profile videokaart (Asus V7100M)
Geluid onboard met zowel in het front als aan de achterkant van het systeem aansluitingen
10/100Mb netwerk onboard
2x USB 1.1 -aansluiting in het front, 2x aan de achterkant van het systeem
software
- Kale windows XP sp2
- 82801BA/BAM ac97 audio controller
probleem
Als ik bij geluidsvolume de wave schuif bedien, gaat idd het volume omhoog/omlaag. Echter bij het schuifje "hoofdvolume" doet hij helemaal niks. Het volume blijft ongewijzigd
Ook het "alles dempen" vinkje doet nada. Ik snap hier echt totaal helemaal geen ruk van.
zelf geprobeerd
Nouja, het ge-ijkte eigenlijk. via windows update dat drivers van de onboard audio geupdate, echter reageerde toen de soundcard helemaal niet meer.
specs#
Intel Pentium-IV 1.7GHz-processor met 400MHz FSB en 512KB cache
256MB Intern geheugen (DDR-SDRAM)
40GB IDE-harddisk
1.44MB 3,5" floppydrive
52-speed CD-ROM drive
32MB Geforce-2 MX Low-Profile videokaart (Asus V7100M)
Geluid onboard met zowel in het front als aan de achterkant van het systeem aansluitingen
10/100Mb netwerk onboard
2x USB 1.1 -aansluiting in het front, 2x aan de achterkant van het systeem
software
- Kale windows XP sp2
- 82801BA/BAM ac97 audio controller
probleem
Als ik bij geluidsvolume de wave schuif bedien, gaat idd het volume omhoog/omlaag. Echter bij het schuifje "hoofdvolume" doet hij helemaal niks. Het volume blijft ongewijzigd
zelf geprobeerd
Nouja, het ge-ijkte eigenlijk. via windows update dat drivers van de onboard audio geupdate, echter reageerde toen de soundcard helemaal niet meer.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl