Toon posts:

Aanschaf Plasma TV

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok beetje vage titel, maar het komt op dit neer.
Ga binnenkort een plasma tv aanschaffen en wil een al iets gedateerd model hebben,
ben daarom aangewezen op een aankoop via internet. Het gaat om de
Sony KE-P37XS1 of Sony KLV-L32MRX1 LCD.
Aangezien het niet gaat om een ram-reepje, vroeg ik mij af welke internetwinkel het beste
door de shop-surveys heenkomt. En of er mensen tips hebben waarop ik moet letten bij betaling.
Verder ben ik niet bang voor garantie-gevallen, aangezien je altijd bij de importeur terecht kan, mocht
de winkel failliet oid zijn...toch?

En dan is er nog altijd het dode pixel verhaal..in een winkel kan je vragen om de tv eerst aan te zetten. Dat gaat via internet allemaal wat moeilijker. Daarom vind ik het ook geen probleem om eerst langs te gaan bij een online winkel en de tv eerst te testen, maar doen de meeste winkels hieraan mee?

Daarnaast ben ik ook nog niet uit de keuze tussen plasma of lcd, plasma's hebben toch een veel diepere kleurenweergave. Maar maak me zorgen om inbranden. Ik kan er toch
wel vanuit gaan dat de bovenstaande plasma tv hier geen last van zal krijgen?

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-02 22:25

DefLite

Why so serious?

als je wilt weten welke winkel het beste door de shop survey komt dan kan je toch het beste zelf gaan kijken 8)7

Verwijderd

Ik snap dat je behoorlijk wat zekerheid wilt hebben alvorens je zoveel geld aan een TV uitgeeft. Echter hiervoor een topic openen is echt niet nodig hoor, voor de winkels is er namelijk de Shop-servey, voor het 2e punt kun je beter de betreffende winkel een mailtje sturen en over inbranden kun je genoeg vinden in bestaande topics.

Hoe dan ook, veel succes met je keuze. :)

Dit topic is gesloten.