Toon posts:

Lokaal netwerk over internet.

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een tijd geleden las ik iets over een programma dat het mogelijk maakt om een ‘lokaal’ netwerk op te zetten over internet. Dit zou het dan mogelijk moeten maken om zonder geldige serial keys een spel met elkaar over internet te kunnen spelen. Kan iemand hier mij vertellen welk programma dat is? Heb het niet concreet kunnen vinden in de search.

Groet, B.

(Ps. ik wil het bijvoorbeeld gebruiken voor c&c generals.)

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:55

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Hamachi Wat je er mee doet moet je zelf weten, het werkt soms wel met gekopieerde spellen, maar het mag natuurlijk niet. Ik neem ook aan dat ik dit antwoord wel mag geven, want het programma staat ook in de meuktracker.

[ Voor 92% gewijzigd door DrivinUCrazy op 05-11-2005 11:36 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

ik denk dat dit in de schemerzone van de illegaliteit valt, alhoewel je vast gewoon wat wilt lannen zonder met je pc te slepen. weet niet of we hier daaraan mogen meedoen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het gebruiken om met een vriend generals te spelen over internet. Beiden hebben we de legale versie maar kunnen we het niet samen spelen omdat hij achter een firewall zit die dat niet toestaaat, en hij geen aanpassingen kan maken. Door zelf een nieuwe verbinding op te zetten dacht ik dit te kunnen omzeilen.

Verwijderd

ja dan zou je kunnen gaan VPN'en, maar dat progje van hierboven is wel wat handiger blijkbaar

Verwijderd

Topicstarter
Lees ik het nou goed in het programma? Klopt het dat je mappen / shared folders kunt delen en dus gebruiken over himachi? Of werkt dit in de praktijk niet, of erg traag. Want ik neem aan als het werkt je internet verbinding de bottleneck is.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
benqqq, de vragen die je nu stelt over Hamachi zijn allemaal te beantwoorden via hun website en forum. Gelieve zelf wat meer moeite te doen. Gezien je eerste vraag is beantwoord en de rest getuigt van weinig zelf inzet gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.