Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11 13:19
Wie o wie kan mij helpen.

Ik heb 2 dagen geleden een pocket pc genaamd acer n35 gekocht. Hij is niet nieuwe maar 2e hands en alles was nog perfect in staat. Ik had tomtom5 enz enz erop gezet en getest en alles deed het prima. Ik zat aan me pc gister avond. En me ppc stond uit. (hij was niet aangesloten op de pc) En pling opeens sprong hij aan. staat er op het scherm: Set up your ppc. druk ik daar op. Dan Align Screen. DUSS alles moest overnieuw worden ingesteld:O..Alles was eraf!

Maar. Eerder een dag ervoor toen er nog niks opstond was me dat ook al een keer gebeurt en ik dacht dat ik gewoon wat fout deed.(Wat nu overigens ook kan hoor). Maar nu is het dus weer gebeurt en ik wil gewoon dat hij het goed doet!.

Zou mischien heel windows mobile eropnieuw op mischien helpen? Of zijn er andere oplossingen? Of problemen waar het aan kan liggen Hoor het graag van jullie!

Alvast bedankt (8> (8>

Btw de verkoper zij dat het aan de batterij ofzo kon liggen maar hij was gewoon vol en hij springt aan als hij uit staat

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:10

Japie.G

Colour Classic

heb dit met een mio 168 gehad en daar lag het inderdaad aan de batterij. Die is toen vervangen en sinsdien het probleem nooit meer gehad!

succes!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
ik zou ook zeggen dat het aan de batterij moet liggen. als er namelijk iets mis is met stroom, ben je in WM2003 alle instellingen/programma's kwijt.

mijn ouders hebben ook een N35 en volgens mij zit de batterij daar ingebouwd, dus die kun je waarschijnlijk niet zelf vervangen.....

aangezien mijn ouders ook vaak vergeten de PDA op te laden gebeurd het regelmatig dat de boel dan weer weg is. ik maak daarom gebruik van Sprite backup. misschien ook een tip voor jou. dan kan je de boel binnen 2 minuten weer terugbrengen naar de oude staat. (zet de install en backup op je SD/MMC)