Specs:
Asus A8n-SLI-Premium BIOS versie 1006 FINAL
Amd X2 4800+
2x Corsair 1gb cas2
XfX 7800GTX Extreme
2x 73gb Sata Raptor in stripe
1x WD sata 250gb op de silicon raid controller (just a bunch of drives mode)
Pioneer dvr110D Dvdwriter
Aopen1648 Dvd
Creative X-FI Fatal1ty sound
Winxp Corp Pro SP2
nVidia nForce 4 AMD 6.70 WHQL
nVidia ForceWare 81.85 WHQL
Voeding is een thermaltake 520 Purepower met powerstation
Mijn probleem begon al bij dat ik het apparaat in elkaar had...
Kreeg windows er niet op.. al me schijven los behalve me stripe set raptors op de NVRAID
windows geinstaleerd met diskette voor de drivers en onder de setup 1x een reboot en daarna ging ie keurig door ... alle updates binnen gehaald en natuurlijk SP2
Nu reboot hij af en toe zomaar meestal bij veel schijf activity.
Ook geeft hij bij de boot (omdat ik dat aan heb) dat pata1 geen 80pin conductor cable heeft terwijl ik toch de kabels die mee werden geleverd er in dee.
Ook doet de nforce Netwerk aansluiting heel vreemd ... alle files die ik download zijn corrupt
op de Marvell Yukon 88E8001/8003/8010 PCI Gigabit Ethernet Controller doet hij het wel goed.
Ook pakt hij onder xp bijna geen 1 orginele cd in me brander terweil ik er wel prima mee kan branden.
Tempraturen zijn allemaal prima.
Wat ook heel vreemd is, is dat ik dus de bios niet kan flashen naar 1008 final
als ik probeer asus update te instaleren dan meld hij dat ik geen asus bord heb.
en als ik het vanaf cdrom doe dan meld hij dat de file corrupt is.
Wie weet hier meer van want ik kom er niet uit... ik denk zelf aan drivers en bios maar verder dus echt geen idee.... schijnt dat als je het nieuwste van het nieuwste haalt dat dit normaal is maarja ik ben er niet echt blij mee,... alvast bedankt
Update:snik me battlefield 2 kapt er ook mee ineens terug naar windows of reboot...
(ps mod. ik heb hem hier gepost omdat "het grote a8n .......topic) over de normale en de deluxe gaat en ik eigelijk nix kan vinden over de premium versie)
Asus A8n-SLI-Premium BIOS versie 1006 FINAL
Amd X2 4800+
2x Corsair 1gb cas2
XfX 7800GTX Extreme
2x 73gb Sata Raptor in stripe
1x WD sata 250gb op de silicon raid controller (just a bunch of drives mode)
Pioneer dvr110D Dvdwriter
Aopen1648 Dvd
Creative X-FI Fatal1ty sound
Winxp Corp Pro SP2
nVidia nForce 4 AMD 6.70 WHQL
nVidia ForceWare 81.85 WHQL
Voeding is een thermaltake 520 Purepower met powerstation
Mijn probleem begon al bij dat ik het apparaat in elkaar had...
Kreeg windows er niet op.. al me schijven los behalve me stripe set raptors op de NVRAID
windows geinstaleerd met diskette voor de drivers en onder de setup 1x een reboot en daarna ging ie keurig door ... alle updates binnen gehaald en natuurlijk SP2
Nu reboot hij af en toe zomaar meestal bij veel schijf activity.
Ook geeft hij bij de boot (omdat ik dat aan heb) dat pata1 geen 80pin conductor cable heeft terwijl ik toch de kabels die mee werden geleverd er in dee.
Ook doet de nforce Netwerk aansluiting heel vreemd ... alle files die ik download zijn corrupt
op de Marvell Yukon 88E8001/8003/8010 PCI Gigabit Ethernet Controller doet hij het wel goed.
Ook pakt hij onder xp bijna geen 1 orginele cd in me brander terweil ik er wel prima mee kan branden.
Tempraturen zijn allemaal prima.
Wat ook heel vreemd is, is dat ik dus de bios niet kan flashen naar 1008 final
als ik probeer asus update te instaleren dan meld hij dat ik geen asus bord heb.
en als ik het vanaf cdrom doe dan meld hij dat de file corrupt is.
Wie weet hier meer van want ik kom er niet uit... ik denk zelf aan drivers en bios maar verder dus echt geen idee.... schijnt dat als je het nieuwste van het nieuwste haalt dat dit normaal is maarja ik ben er niet echt blij mee,... alvast bedankt
Update:snik me battlefield 2 kapt er ook mee ineens terug naar windows of reboot...
(ps mod. ik heb hem hier gepost omdat "het grote a8n .......topic) over de normale en de deluxe gaat en ik eigelijk nix kan vinden over de premium versie)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2005 01:28 ]