Ok voor jullie denken van ja dit is al het zoveelste bericht hierover ik heb de search al gebruikt maar heb geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag. Heb ook al op http://www.speedtouch.com gekeken maar kom er nog niet uit.
Ok mijn vraag:
Ik ben ik het bezit van zo'n mooie paarse alcatel speedtouch 330 usb modem
. Nou heb ik een 3 mbit lijntje en dit is allemaal geen probleem.
Nu is ineens de adsl snelheid bij kpn weer omhoog gegooid en bel ik in met mijn modem zie ik dat ik een 6mbit lijntje heb. Ik dus helemaal blij maar ik download nog steed met max 330kb/s??
Ik heb al rond gezocht en ben er achter gekomen dat mijn modem toch maximaal 8mbit aan moet kunnen dus snap niet helemaal waar het probleem ligt?
Heb de software al geupdate maar dit maakte geen verschil.
Nog even voor de duidelijkheid als ik mijn inbel eigenschappen open geeft ie wel 6.1 mbit aan dus!
Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen? en kom niet met de oplossing dat ik een ethernet modem moet nemen ofzo want ik snap zelf ook wel dat het dan makkelijk opgelost is...
Tnxs alvast
Ok mijn vraag:
Ik ben ik het bezit van zo'n mooie paarse alcatel speedtouch 330 usb modem
Nu is ineens de adsl snelheid bij kpn weer omhoog gegooid en bel ik in met mijn modem zie ik dat ik een 6mbit lijntje heb. Ik dus helemaal blij maar ik download nog steed met max 330kb/s??
Ik heb al rond gezocht en ben er achter gekomen dat mijn modem toch maximaal 8mbit aan moet kunnen dus snap niet helemaal waar het probleem ligt?
Heb de software al geupdate maar dit maakte geen verschil.
Nog even voor de duidelijkheid als ik mijn inbel eigenschappen open geeft ie wel 6.1 mbit aan dus!
Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen? en kom niet met de oplossing dat ik een ethernet modem moet nemen ofzo want ik snap zelf ook wel dat het dan makkelijk opgelost is...
Tnxs alvast
hoi