Toon posts:

Amd Thunderbird 1000+ Overclock

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallow Collega's

Ik had ff een vraagje mijn susje heeft momenteel een Intel Pentium 3 700 mhr met 512 geheugen enz. Ik heb besloten een beter systeem aan te schaffen voor haar heb van mijn oom een Amd thunderbird 1000+ gekregen daarbij heb ik een nieuw Asrock K7VT4A Pro mobo met 256 mb ddr-ram geheugen besteld met 40 gb Samsung HDD en geforce fx5200 en nieuwe ms-tech LC440 behuizing .Nu wil ik de processor gaan overclokken maar ik heb al van alles gelezen over de l1 brug te verbinden met potlood enz , dit snap ik allemaal maar tot hoever kan ik over klocken ? En kan iemand de mogelijkheden in het nederlands op een rijtje zetten alvast bedankt.

Groeten Peter

p.s Systeem momenteel is 100% goed alleen gewoon sloom voor een 700 . De pc is virus vrij en spyware adware vrij. En is eigelijk ook dat ik van intel af wil >:)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit rijtje staat in de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling, het forum waar het allemaal om draait ;)

Basic/zoek/FAQ-gevalletje en ook nog in een verkeerd subforum = dicht. Neem eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) door voor een uitleg over de werking van dit forum :Y)

[ Voor 40% gewijzigd door BalusC op 04-11-2005 22:47 ]

Dit topic is gesloten.