Zalman CNPS7000 compatible met Asus A7V880?

Pagina: 1
Acties:

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Vandaag is mijn oude Asus A7V8X overleden :'( en ben nu op hard zoek naar vervanging.
Mij leek de A7V880 een aardig vervangend mobo maarrr... mijn cnps7000 moet er wel op passen.
De lijst op de site van Zalman met compatible moederborden zegt niets over de A7V880.

Wie weet of hij past en zo ja of hij veel uitstreekt boven het moederbord richting de voeding?

Bij voorbaat dank.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:00

Thandor

SilverStreak

Op deze site staat het volgende :
Elle est compatible avec les Zalman CNPS7000.
Volgens Carrrrammba is de Zalman CNPS7000 compatible met dit bord :)

Ik heb hier naar gezocht B)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Badger
Die had ik ook es een keer gezien maar voor de rest wordt er geen informatie gegeven.
Hoe past ie? Moeten er beugeltjes gezaagd worden of moet ik rekening houden met de afstand tot de voeding etc.
Bovendien geloof ik niet het eerste het beste wat een willekeurige fransoos op een dozenschuivers-site zegt.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:00

Thandor

SilverStreak

Daar zit inderdaad wel wat in. Echter is het tegendeel ook nog niet bewezen en staat het nu praktisch 1/0 in voordeel van de optie 'De koeler past wel' ;)

Misschien is het een idee om Zalman te mailen met uitgebreide specs van de gebruikte hardware ? :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 22:02

jotheman

Was like that when I got here!

Google, echt standaard uitzoekwerk. Als je sites al niet geloofd gaat 't lastig worden. Stuur Zalman een meeltje anders. Beetje werk verschuiven naar anderen als je 't mij vraagt...

I see dead pixels...

• Badger
Google had ik allang geprobeerd voordat ik postte maar ik had daar geen betrouwbare of met elkaar corresponderende bronnen gevonden.

Tot 1 minuut geleden: een aanwijzing via de usa site van zalman.

CNPS7000B-Cu and Sempron 3000+ socket A

BTW. Mail zou te lang duren. Eer ze dat bericht gelezen hebben en achter hun oor gekrabt hebben EN een antwoord hebben is het maandag of dinsdag. Zeker nu het weekend is kan het langer duren.

Enfin met deze informatie ga ik aan de slag. Eventuele opmerkingen erover komen hier wel als alles binnen en gemonteerd is.
Pagina: 1