HEEELP! AUDIO-KABEL MANIA!

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-02 23:06

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hey,

Ik heb een PS2 en een DVD speler, ik wil ze allebei aanelkaarsluiten met behulp van een digitale Connectie.

Maar er is een probleem... De Digitale Audio-Uitgang van mijn PS2 is Optish, maar de Audio-Ingang van mijn DVD Speler is Coaxiaal.

Duss... Wat kan ik doen? Is er een Verloopje van SP/DIF NAAR COAX ? Moet ik een verwterker kopen?....

BVD

Gulfstream G650

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
die titel mag niet zo zeegmaar :) Heb je zelf al gezocht en wat denk je zelf dat je moet doen? Lees ook de faq door.

Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime
AV FAQ; Veelgestelde vragen

[ Voor 37% gewijzigd door DaannO op 04-11-2005 21:46 ]

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als je simpelweg op google met de zoekwoorden : "optical to coaxial" vind je meteen wat je moet hebben.
Afbeeldingslocatie: http://www.tvcables.co.uk/images/items/Optical-Coaxial.jpg
Zoek zelf even met google naar winkels die zoiets verkopen.. Niet al te moeilijk toch?

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:31
En, je DVD speler is ook je versterker neem ik aan? Dan moet je inderdaad een converter nemen zoals metal hierboven suggereert.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:44

DinX

Motormuis

Metal schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 21:50:
Als je simpelweg op google met de zoekwoorden : "optical to coaxial" vind je meteen wat je moet hebben.
[afbeelding]
Zoek zelf even met google naar winkels die zoiets verkopen.. Niet al te moeilijk toch?
Heb vandaag net dezelfde gekocht. Werkt perfect en heb je voor maar €22.
Volgens mij kan je ze wel bij elke hifi-zaak bestellen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:44
Als je even zoekt op 'PS2' heb je zo een antwoord gevonden. TOSLINK -> COAX is al vaker als oplossing aangedragen :)

Overigens trek je nu wel op een hele verkeerde manier de aandacht met zo'n topictitle, gebruik volgende keer a.u.b. geen schreeuwerige hoofdletters en al helemaal niet het woord 'HEEEEELP!'.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.