pr0mpt - It never hurts to help!
Hé niet liegen hè! 4 topics lager staat dezelfde vraag!! http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/108293Ik weet dat vragen over geheugen vaak gesteld zijn hiero, en ja heb ook eerst braaf rondgekeken in vorige posts..
bij voorbaat dank!!
ja, die had ik wel gelezen hoor, aleen gaan ze daar aleen in op het cas 2 cas 3 zooitje..
maar geven ze niet echt antwoord op mijn vraag...
ik weet nu niet waarom het ene nou duurder of goedkoper is... ik snap dat A-merk duurder is ja, maar gebruiken die cas 2 of wat??
en zou het wat uitmaken als ik dan maar een willekeurig reepje bestel bij de Pricewatch?
en ehhh, heeft iemand ervaring met online reepjes RAM kopen? Zoja, goede of is het toch beter om irl je hardware te halen..
qua garantie ook ofzo...
thanks for the help!
maar geven ze niet echt antwoord op mijn vraag...
ik weet nu niet waarom het ene nou duurder of goedkoper is... ik snap dat A-merk duurder is ja, maar gebruiken die cas 2 of wat??
en zou het wat uitmaken als ik dan maar een willekeurig reepje bestel bij de Pricewatch?
en ehhh, heeft iemand ervaring met online reepjes RAM kopen? Zoja, goede of is het toch beter om irl je hardware te halen..
qua garantie ook ofzo...
thanks for the help!
pr0mpt - It never hurts to help!
Verwijderd
Gewoon effe bij de winkel vragen wat voor chippies er op zitten, nec, micron, m-tek spectek etc...en hoeveel ns ze zijn, er zijn veel goede goedkope OEM Dimms verkrijgbaar die erg goed zijn. Doen vaak niet onder voor de duurdere jongens, zeker niet als je in prijs- prestatie gaat vergelijken.