Toon posts:

Sitecom Wireless 54G Router Network Kit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo lezers,

Ik wil binnekort mijn router door een Sitecom Wireless 54G Router Network Kit vervangen. Ik ben benieuwd op hoeveel meter afstand deze Wireless kan bereiken. Ik heb overal gezocht naar mijn vraag maar kon er geen antwoord op vinden. Heeft mischien iemand enige idee op hoeveel meter afstand je deze Router kan gebruiken ? :?

M.V.G

Ufaklik ;)

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:19:
Hallo lezers,

Ik wil binnekort mijn router door een Sitecom Wireless 54G Router Network Kit vervangen. Ik ben benieuwd op hoeveel meter afstand deze Wireless kan bereiken. Ik heb overal gezocht naar mijn vraag maar kon er geen antwoord op vinden. Heeft mischien iemand enige idee op hoeveel meter afstand je deze Router kan gebruiken ? :?

M.V.G

Ufaklik ;)
Ligt eraan, door gewapend beton kom je bijvoorbeeld lang niet zo ver dan door de open lucht :p

Verwijderd

Topicstarter
Janssen schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:31:
[...]

Ligt eraan, door gewapend beton kom je bijvoorbeeld lang niet zo ver dan door de open lucht :p
Ok, daar heb je wel gelijk in.. Maar bijvoorbeeld ik wil met zo´n ding beneden zitten of achter in de tuin kan dat dan wel ?

• ram.con
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-01 16:21

ram.con

non-profit ram

Read the ... manual van je kitje, vast wel te vinden via google. Daarin staan keurig getalletjes (200-300 m) Ik weet het: dit is niet realistisch, maar er is niet heel veel meer over te zeggen, aangezien niet elk merk even sterk is.

Goed dan, een indicatie:

Binnenshuis moet 20 prima lukken, vaak meer. Jouw tuin situatie lijkt mij geen probleem (hoogstens als je erg sterke muren hebt: zet je router voor het raam (geen HR glas...)

Verwijderd

Topicstarter
ram.con schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:43:
Read the ... manual van je kitje, vast wel te vinden via google. Daarin staan keurig getalletjes (200-300 m) Ik weet het: dit is niet realistisch, maar er is niet heel veel meer over te zeggen, aangezien niet elk merk even sterk is.

Goed dan, een indicatie:

Binnenshuis moet 20 prima lukken, vaak meer. Jouw tuin situatie lijkt mij geen probleem (hoogstens als je erg sterke muren hebt: zet je router voor het raam (geen HR glas...)
Bedankt voor je commentaar ram.con...

Ik heb op google gezocht maar er staat niet veel informatie daarover in... Heb jij het mischien ergens gezien ?

• ram.con
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-01 16:21

ram.con

non-profit ram

Eerst zoeken, dan vragen....

Sitecom.nl > Support > download manuals > specificeer je kitje > hoppa

Dan zul je in die manual bij range iets van 200 300 m outdoor vinden, zoals ik al zei: en meer is er niet over te zeggen, behalve dan dat het blijkbaar bij veel mensen met gemiddelde huizen werkt, anders zou het spul niet verkocht worden. Niet moeilijk doen.

Verwijderd

Topicstarter
ram.con schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 21:01:
Eerst zoeken, dan vragen....

Sitecom.nl > Support > download manuals > specificeer je kitje > hoppa

Dan zul je in die manual bij range iets van 200 300 m outdoor vinden, zoals ik al zei: en meer is er niet over te zeggen, behalve dan dat het blijkbaar bij veel mensen met gemiddelde huizen werkt, anders zou het spul niet verkocht worden. Niet moeilijk doen.
Dan gaan we het eens ff proberen. Bedankt voor je moeite ;)
Pagina: 1