Veel reacties in Kopieerheffing op mp3-spelers [the sequel]

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:53

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
In Kopieerheffing op mp3-spelers nabij gaat het dak er (imho terecht) af als het er om gaat om je ongenoegen te spuien, en de moderaties zijn overwegend van het '+1 eensch' niveau :| (1).
Het draadje loopt zo hard dat er naar het einde tou bijna geen moderaties meer plaatsvinden :| (2).

* botoo heeft zelf gereageerd en ook al kan ik dan, itt regular users, nog steeds modden lijkt het mij wenselijker dat ik de hulp van de TMF bezoeker vraag :* .

Dus gaat allen met uwe modzakken in den aanslag op pad, en als er reacties bij staan die werkelijk onvermurwbaar verkeerd staan dan zien we daar graag het url van :).

[ Voor 3% gewijzigd door botoo op 04-11-2005 20:21 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Longbeard zoekt ergens onder alle PW zooi zijn oude modzak op en gaat eens een rondje lopen. :)

Zet modzak weer terug en duikt de PW weer in :+

[ Voor 22% gewijzigd door Longbeard op 04-11-2005 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 11:09
N00B01 zal ook strooien met snoepgoed modpunten. Ongeloofelijk wat is die draad scheef gemodereerd.

Edit: ik kwam, ik zag, en geloofde mijn ogen niet :+

*heeft gestrooid met puntjes
Oke ga ook weer eens op het modpad. Wat een zooitje zeg. Deze stond net op 4 heb hem naar 3 kunnen halen http://tweakers.net/react...ting&ParentID=1446274
Nu staat die mafkees weer op +3, ik had em net naar 2 gehaald :(
Blijkbaar spelen emoties nogal mee bij veel gebruikers 8)7

[ Voor 74% gewijzigd door Speedswitch op 05-11-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ik zal es zien wat ik kan neerhalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:30

Neo

Oke ga ook weer eens op het modpad. Wat een zooitje zeg. Deze stond net op 4 heb hem naar 3 kunnen halen http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1446274

[ Voor 8% gewijzigd door Neo op 05-11-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Zo, het kost even wat tijd :X

21 minuten aan het modden geweest :P

Zo'n beetje alles onder de helft leek me overbodig omdat het al tien keer genoemd was. Iedereen met het blije "Owh, dan mogen we nu alles downlode :Y) " naar overbodig. En iedereen die downloaden illegaal noemt ook overbodig, hetzelfde voor mensen die het niet snappen dat een stichting heffingen kan opleggen.

[ Voor 86% gewijzigd door eamelink op 05-11-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 17:16

Oceria

I've been in between....

http://tweakers.net/gallery/4154

Staat wel al als troll, maar nog +2

Ik kan deze echter niet meer modereren.

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Dat is een linkje naar een persoon ;)

Je bedoelt zeker die post over de belastingdienst? Vind ik niet echt een trol eigenlijk. Ik heb hem "overgewaardeerd" gegeven (gisteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Dat bestaat al lang. Die stichting heet belastingdienst, die heffing heet BTW en over die verdeelsleutel zijn de regering en 2e kamer al jaren aan het bakkelijen.
Beetje rare reactie imho. Je kan er best wel een vergelijk in zien met de heffing van Brein/Stg.Thuiskopie/e.d. maar verder is het flamen naar de 'regering en tweede kamer' (wat an sich al een zwakke opmerking is).

Imho is een 0 score beter op z'n plaats.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
En het drama van de herhaalde populistische offtopic opmerkingen gaat gewoon weer verder cq begint opnieuw . . .
Thuiskopie: mp3-heffing wel degelijk begin 2006

help . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Longbeard graaft zijn schaaf uit de HCC zooi en gaat eens driftig schaven. :+

edit:

Longbeard gaat opzoek naar een nieuwe schaaf, deze is nu bot.

[ Voor 34% gewijzigd door Longbeard op 10-11-2005 09:41 ]

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Het is echt verschrikkelijk.
Hoe meer ik kijk naar die moderatie, hoe meer ik me er aan ga storen. Ik ben blij dat ik aangezet heb dat ik alle berichten gewoon te zien krijg.

Een berichtje van mij in reactie op iemand die het (ten onrechte) gek vond dat er vroeger bij videorecorder geen heffing was.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1450568

Overbodig/troll omdat ik zeg dat die heffing vroeger op banden zat, als ik erbij had gezegd dat ik tegen de heffing op dvd-recorders ben, dan had ik +4 gekregen (vermoed ik). Het kan me verder niet schelen, maar opvallend vind ik het wel.

Wat mij betreft schaffen we dit systeem zo snel mogelijk af...

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 11:09
Een berichtje van mij in reactie op iemand die het (ten onrechte) gek vond dat er vroeger bij videorecorder geen heffing was.
Heb je dr een puntje bij gegeven :)

Volgende keer als je het niet eensch ben met een moderatie, ga dan meteen naar de moddereters, als je in je eigen reactie je ongenoegen over moderaties plaatst, wil dat nog wel eens averrechts werken

[ Voor 37% gewijzigd door Speedswitch op 10-11-2005 15:31 ]

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Voor mij als gewone user niet te doen, heb ze alle drie -1 troll gegeven en het heeft geen enkel effect op de score :|

/me riemer neemt zich voor om nooit meer te reageren op de FP :|

offtopic:
wat een stelletje kleuters die daar modereren, ik ben het ook niet eens met deze actie maar toch

Troll :?
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1451163
Hoezo door elkaar? Ze graaien allemaal, pretenderen de belangen van de artiest te behartigen, en maken dat vervolgens absoluut niet waar! Het zijn gewoon allenaal graaiers van het zelfde soort. Niets meer, niets minder.

[ Voor 22% gewijzigd door aReaRe op 10-11-2005 15:59 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ja, lijkt me wel. En hij staat op +3, men is weer eens zwaar op mening aan het modden. Dit vraagt om PM-ingrepen. Ik zelf doe het bij voorkeur niet omdat ik dat nieuwsbericht geschreven heb en niet de schijn van belangenvermenging wil wekken.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
N00B01 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:29:
[...]

Heb je dr een puntje bij gegeven :)

Volgende keer als je het niet eensch ben met een moderatie, ga dan meteen naar de moddereters, als je in je eigen reactie je ongenoegen over moderaties plaatst, wil dat nog wel eens averrechts werken
je hebt helemaal gelijk, maar ik hoefde er ook niet perse punten bij: het kan me verder weinig schelen. Ik erger me alleen wel aan het systeem. Er is niets mis met mensen die dit draadje lezen, maar de meeste mensen zijn niet geschikt om punten te geven. Het grootste deel van de tijd negeer ik het maar.

Ik heb wel eens gezegd dat een individueel punt minder zwaar zou moeten tellen: Pas omhoog en omlaag gemod kunnen worden als een aantal mensen gestemd hebben: Bijv 3 maal een min-stem naar beneden. 3 maal een plusje, dan pas 1 omhoog.
Dat werkt beter en kan ook prima op een drukke site zoals tweakers. Volgens mij makkelijk toe te passen. Dan nog kan het fout gaan, maar je hebt dan wel 9 (3x3) stemmen nodig om op +4 uit te komen, als niemand naar beneden mod. Misbruik is dan minder makkelijk.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Je kan beter een heel leger powermodjes aan het werk zetten, deze draad is door de users zo scheef gemod :X

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1451342
Kunnen we daar nou niks tegen doen dan.

Moeten de mensen dan elke keer als een idioot zo'n belachelijke regel bedenkt weer in de houding springen.
Het zal wel nooit ophouden met dit soort ongein.

Mocht er iemand van stichting zakkenvullers meelezen =>Krijg de pest.
En zo gaat het maar door.

Kan iemand deze draad niet gewoon op slot mikken :?

/me riemer gaat maar wat anders doen.

[ Voor 12% gewijzigd door aReaRe op 10-11-2005 19:40 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik hoop dat thuiskopie nu eens wel zeker weet wat het wordt, want dat ja of nee spel kost mij ook veel tijd. Niet dat Kazaa dan niets doet, maar ik download alleen nog rechtenvrije muziek (Mozart enz) :) .....

AHum, ff langsgeweest.

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
* botoo hoopt dat thuiskopie en/of consorten nog éénmaal in het nieuws komt . . .
(als het opgeheven word)
:+

Het is niet allen een drama firma, maar ook drama draadjes :|

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1