Beamer probleem

Pagina: 1
Acties:

• 2strong4you
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-08 09:58
Ik heb een beamer en ik heb hem aangesloten op mijn pc maar dan is het alsof ik 1 groot bureaublad heb en ik wil precies hetzelfde bureaublad hebben als ik op mijn beelscherm zie.

Ik heb een videokaart met 2 poorten 9600XT Connect 3d.
Beamer is een sony. Het is al een oude maar hij doet het nog wel gewoon.
Heb de beamer gekregen en er zit geen handleiding of software bij.

Weet iemand hier raad mee???

Bedankt alvast.

• Eisenhower
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-08 09:19
wil je je beeld klonen?

dit kan toch gewoon in je opties van je vid.card?

• 2strong4you
Ik wil idd mijn beeld klonen, maar de enige optie bij de beeldscherminstelling is, dat ik mijn bureaublad kan vergroten, niet dat ik hetzelfde kan projecteren als wat er op mijn scherm staat. Dus ik weet niet hoe dit moet.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:05
Wat is nu het probleem van de beamer?
Zoals ik het hier lees is het gewoon een instelling op je windows, of kan je beamer het beeld nu ook al niet weergeven? Kortom het zou met een 2e monitor hetzelfde "probleem" geven en die beamer is dus IMHO niet echt het probleem.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-06 16:07
Je kan hem ook zeg maar doorlussen, gwn een kabel van de pc naar de beamer (natuurlijk op de poort die het goede beeld geeft) en dan van de beamer naar je beeld scherm. Trouwens op de meeste beamers zit dat volgens mij wel.

Hallo!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-08 09:45
let wel op dat je scherm een hoge reso aankan en je beamer waarschijnlijk niet meer als 800x600...

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• 2strong4you
angel008 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:53:
let wel op dat je scherm een hoge reso aankan en je beamer waarschijnlijk niet meer als 800x600...
Beamer doet het wel maar dan is mijn scherm zwart en als mijn scherm het doet is mijn beamer zwart.
Max. reso is inderdaad 800*600. Maar van klonen staat er niks.

Het is al gelukt bedankt voor alle reply's!

:) :) :)

[ Voor 8% gewijzigd door 2strong4you op 05-11-2005 16:24 ]

Pagina: 1