Toon posts:

[ASP] focus op een submit button

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een submit knop waar een gebruiker veel moet op klikken, het zou veel handiger zijn moest die submit knop een soort van focus hebben, waardoor de gebruiker maar 1x moet klikken met de muis, en voor de rest altijd maar enter moet drukken.

Heb gezocht op Google, maar ik vind alleen oplossingen voor ASP.NET waar je in de form tag "DefaultFocus = submitbutton1" ofzo kan zetten, maar dat werkt blijkbaar voor gewone ASP niet.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:22
Als jij wilt dat er client-side iets gebeurt, dan moet je dat client-side programmeren.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
Zie nu juist dat het in het foute onderdeel staat |:(

Dus bij ASP.NET gaat dat wel, maar bij ASP dan niet ofzo?

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:22
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:56:
Zie nu juist dat het in het foute onderdeel staat |:(

Dus bij ASP.NET gaat dat wel, maar bij ASP dan niet ofzo?
Als je in .NET een webform (of hoe dat ook heet) maakt, dan kunt .NET daar allerlei client-side code in; wil je hetzelfde in ASP of PHP of eender welke andere omgeving bereiken, dan zul je zelf die client-side code moeten schrijven (of rippen)

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Move PNS > WG

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
Je zou er ook voor kunnen zorgen dat de knop een html een type="submit" krijgt... Dan geeft de enter ook een submit...

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

Pagina: 1