Ik plaatste vandaag een reactie op een artikel over amerika die alle dns-macht naar zich toetrekt. Ik gaf daarin mijn mening over wat ik daar van vond. na een paar minuten zag ik dat mijn bericht zonder pardon was verwijderd, terwijl degene die voor mij een bericht had geplaatst nogsteeds op de pagina stond. Later plaats ik nog een bericht, en wordt hij weer verwijderd! Ik dacht dat we hier vrijheid van meningsuiting hadden! Ik zou graag een uitleg van deze schending van mijn grondrechten willen, nee die eis ik zelfs!
Ik denk dat je bericht naar beneden is gemodereerd, omdat het geen nuttige info bevat.
Zet bovenaan de reacties eens het 'puntenaantal' op -1 (alles tonen).
* Alex schudt Yapser de hand.
Zet bovenaan de reacties eens het 'puntenaantal' op -1 (alles tonen).
* Alex schudt Yapser de hand.
[ Voor 13% gewijzigd door Alex) op 04-11-2005 18:13 ]
We are shaping the future
Allereerst zou het verwijderen van een reactie geen schending van je grondrechten zijn. Jij mag dan wel vrijheid van meningsuiting hebben, maar dat wil niet zeggen dat wij verplicht zijn om jouw mening via onze site te verspreiden.
Ten tweede, bedoel je toevallig deze reacties?
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1446477
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1446528
Ze zijn niet verwijderd, alleen naar beneden gemodereerd.
Ten tweede, bedoel je toevallig deze reacties?
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1446477
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1446528
Ze zijn niet verwijderd, alleen naar beneden gemodereerd.
Professioneel Hyves-weigeraar
Idd. Ik kan jouw flames nog perfect lezen hoor.
Misschien kan je best eens de raad opvolgen van boudewijnTux die hij gaf op jouw 2de reactie:
Misschien kan je best eens de raad opvolgen van boudewijnTux die hij gaf op jouw 2de reactie:
lees eens hoe het mod-systeem hier werkt
Verwijderd
NOOIT NOOIT NOOIT
het internet in handen van wraakzuchtige g.w. bush...
NOOIT
LAAT ONS SPREKEN! WEG MET AMERIKA
LEVE DE EUROPEANEN!
LEVE DE KONINGIN
Als ik daar naar kijk, en er je reacties op dit forum bij optel, hoef ik me gelukkig niet meer af te vragen wat er aan de hand is. Je snapt niet hoe de frontpage werkt, je snapt niet hoe dit forum werkt, en je snapt niet hoe ons rechtssysteem werkt. Dit heeft niets met grondrechten te maken.over censuur gesproken, ik plaatste mijn mening en hij wordt zonder pardon van tweakers.net verwijdert! dat vindt ik niet kunnen
Jij mag je mening geven hoor. Prima zelfs. Maar Tweakers.net vindt dat dat niet zo nodig via hun website hoeft. Ga lekker met een spandoek op het binnenhof staan.
Zo te zien aan je berichtenaantal kom je hier ook niet vaak, lees de FAQ's eens door, kan je helpen
Verwijderd
Nee, ik vind mijn reactie niet zo fatsoenlijk. Maar dat hoeft ook niet zo nodig in dit geval.Yapser schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:17:
Errr, en je vind zo'n reactie plaatsen zelf -wel- fatsoenlijk? Oordeel zelf eens?
Overigens heeft iemand die het moderatiesysteem niet snapt ook niet zoveel aan jouw posts hoor. Dan kun je beter even uitleggen dat iedere bezoeker op de frontpage kan en mag modereren. En dat daardoor de reactie zo weinig punten heeft gekregen dat hij (bij de normale instellingen) niet meer zichtbaar is. Sterker nog, dan kun je beter een linkje naar een uitleg over het moderatiesysteem plaatsen, zo dus: Tweakers.net moderatie FAQ
Gewoon even om je uit de illusie te helpen dat je zelf zo behulpzaam bent.
Ik doelde niet op jou he Cheatah
maar op de TS die gewoon alles behalve fatsoenlijk reageert.
[ Voor 44% gewijzigd door BHQ op 04-11-2005 18:28 ]
Verwijderd
In dat geval kun je mijn reactie gewoon negerenYapser schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:27:
Ik doelde niet op jou he Cheatah
tenzij ik eea. weer eens fout snapt..
En volgens mij kan ik beter even iets anders gaan doen
Nou ja goed, gezien de TS zijn postgeschiedenis ook hier op het forum kan ie deze avond imho FAQs gaan lezen..
Wat de mensen hierboven ^^ zeggen.
[ Voor 19% gewijzigd door Alex) op 04-11-2005 18:46 ]
OK sorry. dat van dat weg moderaten wist ik niet, en ik heb ook nog nergens een faq gevonden ofzo... heeft iemand een link waar ik de details van dat systeem kan lezen? bedankt!
Tweakers.net FAQ
Tweakers.net moderatie FAQ
Frontpage Algemeen - FAQ
Registratievoorwaarden en faq
Niet dat ikzelf alles al gelezen heb
Maar voor jou is de tweede het interessantst om meer te weten te komen over moderatie.
Tweakers.net moderatie FAQ
Frontpage Algemeen - FAQ
Registratievoorwaarden en faq
Niet dat ikzelf alles al gelezen heb
[ Voor 87% gewijzigd door D-Three op 04-11-2005 20:43 ]
jo, ik zou es een kijkje nemen... maar toch vindt ik sommige moderators etc. wel zeuren, wil je 1 lullig vraagje plaatsen op het forum, krijg je gleijk gezeur dat je een heel lulverhaal moet op hangen over wat je al weet enzo... alsof ik daar tijd voor heb.... ik zit op vwo, dus bergen huiswerk!
Dat snap ik ook wel, ik ben ook student geweest. Maar beeld je eens in dat je telkens hetzelfde huiswerk zou moeten oplossen doorheen alle jaren gedurende jouw volledige studie. Om gek van te worden toch?Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:42:
jo, ik zou es een kijkje nemen... maar toch vindt ik sommige moderators etc. wel zeuren, wil je 1 lullig vraagje plaatsen op het forum, krijg je gleijk gezeur dat je een heel lulverhaal moet op hangen over wat je al weet enzo... alsof ik daar tijd voor heb.... ik zit op vwo, dus bergen huiswerk!
Hier is dat net hetzelfde. Als wij steeds dezelfde vragen krijgen, worden we ook gek
[ Voor 12% gewijzigd door D-Three op 04-11-2005 20:47 ]
'vroegah' was er geen forum, en moest men 'vraagjes' opzoeken in bibliotheken. Daar zou je veel langer over doen. Dus even iets meer tijd aan verzorging van je post besteden is niet meer dan normaalVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:42:
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Het is ook niet de bedoeling dat je lullige vragen stelt. GoT is absoluut geen helpdesk. Klachten kun je kwijt bij de desbetreffende moderator (in dit geval een gokje BalusC apenstaart tweakers punt net)
Ik hoop trouwens dat je schrijfstijl van je huiswerk wat beter verzorgd is als je voorgaande posting. Er ontbreken hoofdletters en enige vorm van interpunctie heb ik niet kunnen ontdekken.
Ik hoop trouwens dat je schrijfstijl van je huiswerk wat beter verzorgd is als je voorgaande posting. Er ontbreken hoofdletters en enige vorm van interpunctie heb ik niet kunnen ontdekken.
[ Voor 33% gewijzigd door Guardian Angel op 04-11-2005 20:48 ]
ARME AOW’er
Als je op het VWO zit verwacht ik toch wel wat meer niveau imho. interpunctie? Als je 'bergen huiswerk' hebt post je ook niet op GoT omdat je -weet- dat zulke onberedeneerde crap problemen kan opleveren.
Tot zover mijn visie..
Tot zover mijn visie..
[ Voor 59% gewijzigd door BHQ op 04-11-2005 22:05 ]
Goed, dit topic gaat verder niet over GoT of de persoon sapience, en aangezien de vragen verder beantwoord zijn kan er wel een slotje op
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()