[XP] AllUsers niet toegankelijk. Bestand of map beschadigd*

Pagina: 1
Acties:

• Tr1de
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-08-2025
Als ik C:\Documents and Settings\All Users wil open staat er:
C:\Documents and Settings\AllUsers is niet toegankelijk. Bestand of map is beschadigd en onleesbaar.
Hierdoor krijg ik als ik een programma zoals msn wil opstarten rechts onderin een geel klein waarschuwingsschermpje van windows dat C:\Documents and Settings\AllUsers beschadigd is.
Er staat dat ik CHKDSK moet runnen.
dit heb ik gedaan alleen hij komt niet verder dan deel 2 van de 3. er komt dan een foutmelding te staan en de pc start dan gewoon windows op(lage resolutie en weinig kleuren, achtergrond is vervaagd).
Ik wil dit probleem graag oplossen omdat ik zo nieuwe programmas zoals Norton Antivirus niet kan installeren.
Ik heb op google gezocht,GoT gezocht,CHKDSK gerund,met adaware gezocht alleen het probleem is nog niet opgelost :(.

andere relevante info:
(Sempron3000+,Windows Xp(sp2), 1 useraccount op de pc,zit niet op een netwerk).

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Er staat dat ik CHKDSK moet runnen.
dit heb ik gedaan alleen hij komt niet verder dan deel 2 van de 3. er komt dan een foutmelding te staan en de pc start dan gewoon windows op(lage resolutie en weinig kleuren, achtergrond is vervaagd).
Veilige modus dus, en da's ook niet voor niks lijkt me.
Zou je dan niet eens opletten wat voor foutmelding er komt te staan?
Een chkdsk die niet doorloopt betekent een rot Filesystem of een rotte schijf.

Nou, de rest kun je wel zelf bedenken nietwaar?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

"Er komt dan een foutmelding te staan" - zou je met ons willen delen wat die foutmelding is? :)

Verder - begin eens even met het maken van een goede backup van je PC - je weet nooit wat er allemaal beschadigd is en dan kan je beter maar een backup hebben :)

Start vervolgens een chkdsk op in safe modus of in de recovery console, en test ook je harddisk alvast eens met een harddisk diagnostics utility uit de Opslagmedia & I/O Controllers FAQ :)

• Tr1de
ok, zal nu bovenstaande opties proberen.
iig alvast bdankt

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat zijn die foutmeldingen dan, zoals elevator hierboven ook al vraagt. Zonder die informatie heeft dit topic weinig zin ;)

Titel even gerepareerd :)

[ Voor 11% gewijzigd door sanfranjake op 06-11-2005 14:28 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Tr1de
het probleem is opgelost.
heb chkdsk gerund in veilige modus.
nu ging hij wel helemaal door en daarna gerestart en problemen zijn verholpen.
Bedankt iedereen :)
Pagina: 1