Asus A8N-Sli Premium met Corsair 3500LLPRO?

Pagina: 1
Acties:

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Topicstarter
Ik zit al weken te wachten tot de A8N32-Sli Deluxe uitkomt en het bord wordt bijna met de dag uitgesteld door asus. Kheb hem alleen nog maar in 1 winkel in de USA op stock gevonden, maarja die winkel levert uiteraard weer niet buiten de USA.... snik snik

Dus dan maar een A8N-Sli Premium kopen, alleen nu heb ik de rest al in huis, o.a. een corsair setje:

Corsair TWINX2048-3500LLPRO DDR 2048MB Kit w/two matched, CL 2-3-2-6-1T, 437Mhz

Dit zou het ideale setje zijn voor op de 32-Sli, in de handleiding van de Premium staat deze niet aangegeven als 'ondersteund' type geheugen, de 3200c TwinX wel.

Weet iemand of dit geheugen naar behoren zal werken op de Premium?
Of beter nog, weet iemand waar de A8N32-Sli Deluxe WEL leverbaar is? :) :) (maakt niet uit of het uit USA moet komen of Duitsland of whatever)

Alvast bedankt!!!!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Daar is de pricewatch voor :)
Weet iemand of dit geheugen naar behoren zal werken op de Premium?
Heb je op de website van Asus al gekeken?

March of the Eagles

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Topicstarter
Hacku schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:57:
Daar is de pricewatch voor :)

[...]

Heb je op de website van Asus al gekeken?
Ik weet dat daar de pricewatch voor is beste man, hij is nog nergens in NL leverbaar vandaar mijn vraag.

En uiteraard heb ik op de asus website gekeken, zoals ik al zei worden deze reepjes niet meegenomen in de checklist.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:54
Tja, met zó vreselijk veel merken, soorten en type DIMM's kán het gebeuren dat een bepaalde moederbord/DIMM combo niet helemaal voor elkaar geschapen lijkt te zijn. Maar aangezien hier onmogelijk iets over gezegd kan worden stel ik voor dat je er gewoon net als ik vanuit gaat dat het wel gaat werken :)

Je kunt hopen op iemand met exact dezelfde combo (en dan ook nog eens hetzelfde BIOS en dat de DIMM ook exact dezelfde chips heeft als de jouwe) die z'n ervaringen met jou wil delen maar ik ben bang dat dit een tamelijk zinloze excercitie is. Sowieso kunnen we hier dan wel tienduizend en één topics gaan openen met de vraag of moederbord x met geheugen y samenwerkt, want je komt met gemak over dat aantal combinaties ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.