internet betalingen

Pagina: 1
Acties:

• twister00004
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik ben sinds juli dit jaar een webshop gestart.
dit heb ik gekoppeld aan globecharge.

Nu bij creditcard betalingen krijg ik alle gegevens van de creditcards bij mijn order.
dus naam cc houder, nummer , security code. verloop datum.

ik heb de informatie maar hoe maak ik dit over naar mijn eigen bankrekening.

Ik kan wel via betalings bedrijven automatische betalingen over laten maken maar met 3 orders in 5 maanden tijd kost mij dit meer dan dat het opbrengt.

Wie heeft een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb de bank gebeld maar die konden mij niet verder helpen.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

Via Paypall of een eigen creditcard?

[ Voor 69% gewijzigd door Gé Brander op 04-11-2005 14:17 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-02 10:43

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• twister00004
bedankt voor de link alleen het is niet echt wat ik zoek.

ik krijg zeg maar alle gegevens van een creditkaart van onze klant.

nu wil ik dit handmatig afschrijven via een bank of website naar mijn zakelijkebank rekening.

Die websites die dat voor je doen vragen belachelijke bedragen.
met de verzendkosten, btw en dan ook nog eens de bankkosten + automatische betaling site kosten die daarbij komen hou ik niks meer over.

Ik zoek dus een manier om dat geld zelf over te maken.

nog iemand suggesties?

Verwijderd

ik wil niet lullig doen hoor maar hoor je deze dingen niet uit te zoeken VOOR je een webshop start? 8)7

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Helaas, maar aan die kosten ontkom je niet.

Het is nou eenmaal een bekend feit dat je over creditcard betalingen enorme provisies betaalt. Een procent of 4 per transactie is helemaal niet vreemd.

Wat je denk ik het beste kan doen is kijken naar de systemen van paypal. Dan kan je op je website creditcards aannemen. Daarvoor betaal je 2.9% en EUR 0.35 per transactie.

Mocht je het willen houden zoals je het nu hebt en zelf creditcards chargen, kan je natuurlijk ook de paypal optie gebruiken, en die creditcardgegevens zelf invullen in het formulier van paypal. Echter ontkom je dan ook niet aan het betalen van die provisie.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 21:42:
ik wil niet lullig doen hoor maar hoor je deze dingen niet uit te zoeken VOOR je een webshop start? 8)7
Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/stupid.gif

Beetje raar dat je al dingen verkoopt en nog geen idee hebt hoe het geld op je rekening gaat landen. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 22:59

Sebje

Makelaartje

real-doc schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 08:51:
Helaas, maar aan die kosten ontkom je niet.

Het is nou eenmaal een bekend feit dat je over creditcard betalingen enorme provisies betaalt. Een procent of 4 per transactie is helemaal niet vreemd.
Ik heb tijdens mijn studie een aantal jaren in een bruingoedzaak gewerkt, en daar waren we ook al bekend met die provisies. Het is wel zo dat het enorm verschilt tussen creditcard aanbieders. Zo was visa voor ons veel goedkoper dan bijv. mastercard.

[ Voor 4% gewijzigd door Sebje op 05-11-2005 09:20 ]

• twister00004
ik ga zeker even naar paypall kijken.

Ik heb al vaker transacties gehad via creditkaart alleen toen mensen opgebeld of ze het direct naar mijn bankrekening wouden storten.

nu mijn webshop iets bekender begint te worden kan ik dit niet blijven doen.

Al ga me eens verdiepen in paypall bedankt voor de info!

• twister00004
ik had wel uitgezocht hoe ik me betalings mogelijkheden kon instellen en hoe dat geregeld werd.

ik heb iets van 8 verschillende mogelijkheden om te betalen op mijn website en aangezien ik al betaal aan globecharge dacht ik dat die dat automatisch regelde met die creditkaart transacties.
wat dus niet zo blijkt te zijn.
maar daar kwam ik pas achter toen de eerste klant met z'n creditkaart wou betalen.

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-02 13:56

bakvis

Tweakers.Nerd

twister00004 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 14:39:
ik ga zeker even naar paypall kijken.

Ik heb al vaker transacties gehad via creditkaart alleen toen mensen opgebeld of ze het direct naar mijn bankrekening wouden storten.

nu mijn webshop iets bekender begint te worden kan ik dit niet blijven doen.

Al ga me eens verdiepen in paypall bedankt voor de info!
ik zou zeggen, schop paypall en creditcard er uit, deze twee zijn naar mijn inziens alleen maar nuttig als je ook buitelandse orders wilt gaan doen. Ik zou het (zeker als je alleen in nederland verkoopt) gewoon houden op rembours of per bank

Mijn Specs

Pagina: 1