Ik ben op gesprek geweest bij een consultancybedrijf in Utrecht, gesprek is goed verlopen, ik kreeg later een uitnodiging voor een vervolggesprek. Er is mij ook gevraagd een bruto maandsalaris indicatie te geven.
Maar ik zou niet weten wat ik moet vragen. Mijn situatie:
leeftijd: 25 jaar
ervaring: 0 jaar
opleiding: HBO
functie waarnaar ik gesolliciteerd heb: Consultant software
Werkzaamheden: Implementeren van een softwarepakket bij de klant op locatie, procesanalyse, procesmodelleren, trainingen geven, enz.
Ik moet in het bedrijf nog zeker een aantal maanden worden bijgeschoold. Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed, dat weet ik wel (o.a. auto).
Mijn vraag:
Kunnen jullie aangeven waarmee jullie zijn begonnen in een soortgelijke functie?
Waar vind ik meer informatie over wat ik kan "vragen"?
Ik hoef nu echt niet het maximale eruit te halen, ik ben al erg blij ALS ik word aangenomen. Maar ik wil nou ook weer niet aan de minimale grens liggen.
Maar ik zou niet weten wat ik moet vragen. Mijn situatie:
leeftijd: 25 jaar
ervaring: 0 jaar
opleiding: HBO
functie waarnaar ik gesolliciteerd heb: Consultant software
Werkzaamheden: Implementeren van een softwarepakket bij de klant op locatie, procesanalyse, procesmodelleren, trainingen geven, enz.
Ik moet in het bedrijf nog zeker een aantal maanden worden bijgeschoold. Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed, dat weet ik wel (o.a. auto).
Mijn vraag:
Kunnen jullie aangeven waarmee jullie zijn begonnen in een soortgelijke functie?
Waar vind ik meer informatie over wat ik kan "vragen"?
Ik hoef nu echt niet het maximale eruit te halen, ik ben al erg blij ALS ik word aangenomen. Maar ik wil nou ook weer niet aan de minimale grens liggen.
[ Voor 10% gewijzigd door Rambo op 04-11-2005 14:14 ]