Toon posts:

asus x800xl overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn videokaart overclocken. Wat heb ik daar voor tools voor nodig en wat is volgens jullie de grens van de core snelheid en memory op mijn configuratie

mijn systeem:

asus A8N-SLI
amd athlon 64 3800
2x512 DDR dual twinmos pc3200
asus x800xl met standaard cooler
catalyst 5.9 driver

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06-2025

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

De marges op de x800XL zijn niet al te best..althans niet op mijn Sapphire X800XL...ik vermoed dat de asus versie ook 2.0 ns geheugen gebruikt en dat de core ook vrij weinig potentieel bezit om overclocked te worden...kijk even in mijn signature wat mijn stabielste clocks zijn...
als ik iets verder ga dan slaat of de core vast en wordt hij gereset naar standaard waarden of als ik mijn geheugen te hoog zet krijg ik last van artifacts...

Voor overclocken zou ik ATI tool gebruiken,deze is te vinden in de meuktracker en als je slim bent pak je de omega drivers(laatste versie),hier zit ATI tool bij inbegrepen.

Verder zou je natuurlijk nog even op google "asus x800xl review" in kunnen tikken en kijken wat de gerenomeerde hardware sites behalen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit is wel behoorlijk basic. Bekijk de Faq ajb even, daar staat behoorlijk wat in over dit onderwerp :)

Dit topic is gesloten.