Toon posts:

Meerdere torrents tegelijk downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik gebruik af en toe Bittorrent om dingen te downloaden maar is het mogelijk om meerdere torrents tegelijk te downloaden? Meestal download ik namelijk niet fullspeed met torrents dus meerdere tegelijk zou fijn zijn.

- Wolf.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Dat is mogelijk met bv azureus.
Maar dat had je ook via bv google kunnen vinden.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De meeste BT-programma's ondersteunen dit al vrij lange tijd, gewoon nog een .torrent bestand downloaden/importeren en het zou gewoon werken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Natuurlijk kan dit. Het is alleen afhankelijk van welke client je gebruikt.
Neem eens een kijkje in [rml]Het grote Bittorrent-clients topic [ 3][/rml] :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
ShellGhost schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:41:
Dat is mogelijk met bv azureus.
Maar dat had je ook via bv google kunnen vinden.
Bedankt!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 20:12

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik gebruik BitSpirit en die ondersteund dat ook.
Kun je ook al je snelheden mee managen

Serve The Humanity , Be Server

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
? Dat kan met elke client voor zover ik weet ?
Of begrijp ik je nu verkeerd?

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kijk eens naar Bitcomet. Leuke client voor beginners, met een aantal uitgebreide functies :)

Verwijderd

Als je het echt gewoon ffies wilt uitproberen kan je het beste eventjes kijken naar utorrent. Deze behoeft geen installatie, en is maar 100Kb groot.

De ideale licht gewicht client, waarmee je dit dus makkelijk kunt uitproberen.

Zoek ffies naar de nieuwste versie in de meuktracker van T.net :)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Laverne schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:25:
Kijk eens naar Bitcomet. Leuke client voor beginners, met een aantal uitgebreide functies :)
Leuke client voor beginners! Naja ala ok

met 'n aantal uitgebreide functies :? Spreek je jezelf dan niet tegen? Wat heeft 'n beginner daaraan?

(ikzelf gebruik trouwens Azureus en werkt tot nu toe perfect, alleen ik moet er nog voor zorgen dat niet al m'n internet daarnaar toe word getrokken. Ik heb vanochtend namelijk een klein eigen topicje geopend over het feit dat als m'n Azureus aanstaat, m'n internetpagina's heeeeeeel sloom laden? Wat moet ik hiervoor instellen bij Azureus dat hij bv half/ half staat?)

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; zoek even voor je een topic opent in het vervolg; deze discussie is eerder, en wordt vaker gevoerd. Er is dus voldoende over te vinden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.