Toon posts:

Waar in NL zijn AMD K6-2+ procs te koop?!?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn oude socket7 systeem to the max upgraden. De best presterende processor die er ook echt op gaat werken is een K6-2+.

maar, WAAR ZIJN DIE DINGEN TE KOOP?!?!?

Uit reviews bij bijv. tom's hardware blijkt dat de K6-2+ beter presteert dan de K6-2 doordat ie on die cache heeft. Ook is hij beter te oc-en door het 0.18 micron proces waarmee hij geproduceerd wordt (minder warmte)

Goed, genoeg geluld. Weet iemand waar die K6-2+ verkocht wordt?
Zo niet, probeer me te overtuigen waarom ik net zo goed een K6-2 500 of een K6-2 550 kan nemen

<edit>
De dichtsbijzijnde plek waar de K6-2+ te koop is, is bij Alternate in Duitsland(Linden). Dit is zo'n 300 a 350 km. vanwaar ik woon. Beetje ver dus...
Punt blijft, dat ze HEM NIET OP VOORRAAD HEBBEN!!! Bestellen lukt ze denk ik ook niet meer. Procs bestellen via de post doe ik liever niet.

CONCLUSIE: Ik ga NU hier in rotterdam voor 170 piekies een AMD K6-2 500Mhz kopen!! :)
</edit>

Verwijderd

denk dat ze nergens in nl te koop zijn.
probeer pricewatch of bel europees AMD distribuitie punt.

zou liever voor duron kiezen,dat is als je ook een socket A mobo kan permiteren ,maar k6 II 500 en 550 zijn ook goed als je gewoon algemene dingen met pc uitvoert. misschien kan je ze nog 50-100mhz extra overclocken ,maar dan wel goeie koeler hebben

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

K6+ processor zijn NIET te koop in Nederland en zullen ook niet verkocht gaan worden.

Er is wel adres in Duitsland >> www.alternate.de maar die verkoopt alleen de K6-2+ en niet echt goedkoop.

In de USA hebben verschillende shops die ze wel verkopen alleen die hebben het probleem dat ze niet exporteren naar Europa :(.

Wat je ook kan doen is kijken op www.ebay.com (soort internet veilig)
daar was de k6-3+ 450 vanaf $49 :9.

De verzendkosten vanuit de states zijn ongeveer rond de $20.

en kijk op het Forum van www.amdzone.com
daar wordt geregeld gesproken k6+

Greetzzzzzz

www.tradealliance.nl

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Hey Jan hier ken je het ook proberen ja :)
Greetzz Ethanol moderator van forum Computer X nl

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x