[Gezocht] Internet Mappen Doorzoeker voor afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik weet van het bestaan van een programmatje dat webmappen (met of zonder index.htm) doorzoekt op .swf, ik dacht wel zonder submappen maar toch.

Weet iemand van het bestaan van een programmatje om op afbeeldingen een webmap te doorscannen?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je kan spiders proberen als blackwidow, die scant een site en daarna kan je de hele site downloaden. Als je filters instelt zodat ie alleen naar .swf files zoekt krijg je alleen die :) .

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Saturnus
  • Niet online
Sorry....maar ik begrijp niet echt wat je bedoeld...kan je link geven?

Dat .swf is een voorbeeld, ik zoek voor .jpg, .bmp, andere .afbeeldingen enz...

[EDIT]
Gevonden.
Start testen.

[ Voor 11% gewijzigd door Saturnus op 04-11-2005 12:15 ]

• Saturnus
  • Niet online
...Ik begrijp er niet veel van; wat als ik een map wil downloaden met inhoud maar meer NIET, bijv.

http://gathering.tweakers.net/forum/voorbeeld/map1

:? :? :?

• Saturnus
  • Niet online
*Kick*

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Niet iedere map kun je "gewoon" bekijken. Van sommige "mappen" kun je niet zonder meer de inhoud opvragen. Wat je wél kunt doen, als de afbeeldingen bijv. genummerd zijn, is een stukje HTML met javascript gebruiken dat ik een tijd geleden eens heb geschreven.

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 05-11-2005 14:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Saturnus
  • Niet online
RobIII schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 14:27:
Niet iedere map kun je "gewoon" bekijken. Van sommige "mappen" kun je niet zonder meer de inhoud opvragen. Wat je wél kunt doen, als de afbeeldingen bijv. genummerd zijn, is een stukje HTML met javascript gebruiken dat ik een tijd geleden eens heb geschreven.
Mooi werk die code, dat zocht ik dus ongeveer! Bedankt!
Pagina: 1