PowerDVD stopt om de haverklap met afspelen

Pagina: 1
Acties:

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Mijn probleem is als volgt, ik reis 2 keer per week 3 uur met de trein en neem dan mijn laptop mee met een aantal dvd'tjes erop (leuke series etc). Nu is het zo dat sinds ik PowerDVD gebruik ipv WinDVD vanwege de betere opties, lager proc gebruik etc. de DVD's er om de haverklap uitknallen... Tijdens het spelen "stopt" ie opeens en zegt dat er geen disc meer in de drive zit. Unmount/Mount of eject/Mount in Daemontools is dan de enige oplossing. Dan doet ie het weer tijdje en gebeurd het vanzelf weer.

Iemand enig idee?

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-02 16:29

BHQ

Misschien buffert dat andere programma langer?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
BSPlayer gebruikt ook weinig resources.

Ik heb vaak zat problemen gehad mad PowerDVD en heb het gewoon gedumpt en mis het nu geen dag.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Sander
  • Niet online
Mwah ik blijf powerdvd DE oplossing vinden voor mobiel gebruik, houd overal keurig rekening mee enzo, klokt je CPU keurig terug etc.

Maaruh ik heb het idee dat het niet met bufferen te maken kan/mag hebben, de image blijft gewoon in de drive en de hdd blijft benaderbaar. De drive blijft ook keurig benaderbaar als powerdvd vind dat er niks in zit.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:07
Gebeurt het ook met echte DVD's? En probeer gewoon eens een andere DVD, om Deamon Tools uit te sluiten.

[ Voor 56% gewijzigd door The__Virus op 05-11-2005 21:38 ]

• Sander
  • Niet online
Heb ik al geprobeerd, dan gaat het goed. Heb ook al geprobeerd de image te mounten in Alcohol 120%, dan gaat het ook fout.

Het ligt dus aan de combi ImageDrive + WinDVD.... Misschien toch een buffering achtig probleem. Zal morgen ook eens proberen @ power cable, misschien dat het toch iets is met powersave opties ofzo
Pagina: 1