Ik kreeg zojuist een hartaanval, al was het deze keer minder dan de vorige keer 2 minuten geleden.
http://home.planet.nl/~brons142/acerramp.jpg
Ik zit hier op school aan ons project te werken. Nu staat hier naast me een monitor die niet in gebruik is dus ik denk ik ga hem gebruiken.
tijdje ermee gewerkt, photoshop, dreamweaver, firefox, winamp, maakt niet uit. tijdje lekker gewerkt totdat opeens een soortgelijk beeld als hierboven tevoorschijn kwam op beide schermen. Ik schirk me rot en zet laptop uit en start opnieuw op. Weer gewoon beeld gelukkig... Laptop weer opgestart weer verder werken opnieuw extern beeldscherm eraan. Nu weer "matrix" beeld zoals hierboven. Nu zit ik dit te typen zonder extern beeldscherm en is er al een kwartier niets meer aan de hand.
hebben jullie dit meegemaakt?
ligt het aan mijn vga uitgang? is hij kapot?
is mijn laptop te heet geworden?
thuis heb ik zo'n zelfde opstelling, moet ik me zorgen gaan maken?
specs laptop:
Acer travelmate 8104 WLMi
ATI Mobility X700 128 MB (Vga, S-video, DVI)
specs extern beeldscherm:
geen idee, hij is van school
het is Fujitsu Siemens. YEDE054260
CRT
http://home.planet.nl/~brons142/acerramp.jpg
Ik zit hier op school aan ons project te werken. Nu staat hier naast me een monitor die niet in gebruik is dus ik denk ik ga hem gebruiken.
tijdje ermee gewerkt, photoshop, dreamweaver, firefox, winamp, maakt niet uit. tijdje lekker gewerkt totdat opeens een soortgelijk beeld als hierboven tevoorschijn kwam op beide schermen. Ik schirk me rot en zet laptop uit en start opnieuw op. Weer gewoon beeld gelukkig... Laptop weer opgestart weer verder werken opnieuw extern beeldscherm eraan. Nu weer "matrix" beeld zoals hierboven. Nu zit ik dit te typen zonder extern beeldscherm en is er al een kwartier niets meer aan de hand.
hebben jullie dit meegemaakt?
ligt het aan mijn vga uitgang? is hij kapot?
is mijn laptop te heet geworden?
thuis heb ik zo'n zelfde opstelling, moet ik me zorgen gaan maken?
specs laptop:
Acer travelmate 8104 WLMi
ATI Mobility X700 128 MB (Vga, S-video, DVI)
specs extern beeldscherm:
geen idee, hij is van school
het is Fujitsu Siemens. YEDE054260
CRT
#Mobilecreators : voorstander van het maken van media met smart devices