Nou, als je het niet erg vindt, vind ik het niet erg bijzonderXqlusive schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:46:
Wat vinden jullie van deze foto ?
zelf vind ik de reflectie in het water erg leuk uitkomen.
Graag jullie reacties !
[afbeelding]
ik vind het zonde van de flesjes.. ze zouden op zn minst leeg moeten zijn 
(jezus tering wat doe ik hier)
(jezus tering wat doe ik hier)
Get Airflow, save the world.
Mooi? Hij is onscherp.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:49:
Vind het een mooie foto, en maakt eindelijk duidelijk waar heineken hoort
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
t is inderdaad een goed idee om zo je heineken te koelen tijdens het vissen.
Tis geen HK
Maar is dit een serieuze topic start van je? Want de foto is echt niets speciaals hoor. De compositie op de foto is niet goed, je houd je camera erg scheef en die stam linksonder leidt de aandacht af. Zou de volgende keer maar niet zo'n topic meer maken.
Maar is dit een serieuze topic start van je? Want de foto is echt niets speciaals hoor. De compositie op de foto is niet goed, je houd je camera erg scheef en die stam linksonder leidt de aandacht af. Zou de volgende keer maar niet zo'n topic meer maken.
Je kunt die foto beter hier posten:
Solo showcasefoto's - om te bewonderen - V3.0
nee beter hier :niels88 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:57:
Je kunt die foto beter hier posten:
Solo testcasefoto's - om van te leren (deel 2)
lekker koel biertje hehe
Cons:::BB4E
Hiervoor is inderdaad een speciaal topic: Solo testcasefoto's - om van te leren (deel 2)
Daar kun je feedback op je foto's krijgen. Maar lees wel de topicstart van dat topic even goed door
Daar kun je feedback op je foto's krijgen. Maar lees wel de topicstart van dat topic even goed door
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()