Goeiemorgen mensen 
Ik zit hier met een probleempje.
Ben bezig met een BB-parser voor mijn website, maar nu stuit ik op het volgende probleem.
Bij code-view dus [ code ] (decode [ / code ] wil ik de code die erin zit via de functie highlight_string() een kleurtje geven
Alleen dit lukt dus niet
De volgende code heb ik op dit moment:
Dit wil (misschien wel natuurlijk) niet werken. Mijn vraag is daarom, hoe maak je nou een functie in deze eregi_replace
?
Dank
Joris
Ik zit hier met een probleempje.
Ben bezig met een BB-parser voor mijn website, maar nu stuit ik op het volgende probleem.
Bij code-view dus [ code ] (decode [ / code ] wil ik de code die erin zit via de functie highlight_string() een kleurtje geven
Alleen dit lukt dus niet
De volgende code heb ik op dit moment:
code:
1
| $text = eregi_replace("\\[code\]([^\\[]*)\\[/code\]", "<b>Code:</b><br /><table bgcolor=\"#000000\" cellspacing=\"1\" width=\"90%\"><tr><td><table cellpadding=2 cellspacing=\"0\" bgcolor=\"#FFFFFF\" width=\"100%\"><tr><td><font face=Courier size=\"1\" color=\"#000000\">" . highlight_string(\\1) . "</font></td></tr></table></td></tr></table>", $text); |
Dit wil (misschien wel natuurlijk) niet werken. Mijn vraag is daarom, hoe maak je nou een functie in deze eregi_replace
Dank
Joris