Toon posts:

ATi X850PRO --> XT

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hé mensen.

Ik heb in verschillende topics gelezen dat het mogelijk is om een ATi X850PRO naar een XT of zelfs XT PE te modden, door het unlocken van 4 piplines en er een nieuwe bios op te flashen. Alleen gaat het in deze topics altijd over de VIVO edities. Weet iemand misschien of dit ook mogelijk is met non-VIVO kaarten?

Ik heb zelf een ASUS ATi Extreme X850PRO, en ik zou t wel leuk vinden als ie wat harder gaat :P
(mijn 3dmark05 score is 4236 op het moment.) (proc.: 3800+)

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-01 19:41
beste gabberjoris, al eens van de search gehoord?? Dat is een bere-interessant knopje waardoor er een wereld voor je open gaat. Zo zal je zien dat er hier op GoT GEEN ENKELE user is die erin is geslaagd om een x850pro (wel of geen VIVO boeit niet) ->x850xt te modden. Zie ook het topic van WinsOfFury vanaf HIER

succes,

Verwijderd

Topicstarter
oké, bedankt.. slotje maar :Y)

• -ErikE-
eehmz right..... daar is de topicreport voor, dat handje bovenaan je topic. Mischien had je dit ook kunnen voorkomen door wat vooronderzoek te doen?? :? Dit topic heeft WingsOfFury net gemaakt, niet te missen lijkt me?? clique

[ Voor 32% gewijzigd door -ErikE- op 04-11-2005 09:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
bij deze mijn exuses

• -ErikE-
niet nodig joh ;)

ps. al een topicreport gemaakt, anders doe ik het even :P

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

ok......

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.