Toon posts:

Zwarte Keyboards waar te koop ?

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waar ik een leuk ogend zwart keyboard kan kopen ?

Verwijderd

Ik zou het niet weten...

Weet iemand waar je die Siemens toetsenborden (worden geleverd bij nieuwe Siemens computers) kan kopen???

Verwijderd

Ik heb ooit (ik typ er nu op) bij Kinorama een zwart infrarood keyboard gekocht!

Werkt perfect!

Het was bij Kinorama in Rotterdam op de bergse dorpsstraat....... maar ik heb ze bij meerder vestigingen gezien!

Succes!

Verwijderd

Zowel op de HCC-dagen als op de PC-dumpdag van december stonden ze met zwarte Fujitsu toetsenborden voor f 25. Weet alleen niet meer welke firma.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Die van Roland zijn bijna allemaal zwart. Mooi geluid ook nog.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 17:08
Op donderdag 18 januari 2001 01:20 schreef gansje het volgende:
Zowel op de HCC-dagen als op de PC-dumpdag van december stonden ze met zwarte Fujitsu toetsenborden voor f 25. Weet alleen niet meer welke firma.
fout.. dat was voor een tientje.. tenminste dat heb ik ervoor betaald..

echt ideale toetsenborden.. fijne toetsen, mooi uiterlijk. alleen klopt de indeling niet helemaal, maarja als je toch blind typt..

Verwijderd

Zijn te koop bij "Computerland".

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:51

sus

is druk :+

Koop een gewoon toetsenbord, schroef het open, haal alles eruit, pak een spuitbus zwarte verf en spuiten maar.:P:P

Heb ik ook gedaan en het resultaat is erug mooi. (verf had ik nog over van mijn casemod)

Een beetje tweaker moet dit toch wel kunnen doen:?:?:?

• Tech
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 19:29
Op donderdag 18 januari 2001 12:45 schreef suspicious het volgende:
Koop een gewoon toetsenbord, schroef het open, haal alles eruit, pak een spuitbus zwarte verf en spuiten maar.:P:P
Zwarte toetsen? Lijkt me niet zo heel erg handig....?

• sus
  • Laatst online: 23:51

sus

is druk :+

Ik zeg toch ook: haal alles eruit...

Bedoel dus alles eruit, ook de toetsen, en dan ga je dat omhulsel spuiten. Staat best wel mooi hoor, zwart met witte toetsen :P Moet nu alleen nog 3 blauwe LED's hebben, dan isie af.

• Tech
  • Laatst online: 22-08 19:29
Ik heb laatst m'n kast van m'n Alpha metallic paar gespoten. Inclusief fronjes, knopjes etc. Nu zou 't wel gaaf zijn om ook 't keyboard te spuiten. Maar dan moeten de toetsen eigenlijk ook paars worden. Ik heb nog geen idee hoe ik er daarna weer de tekens op kan zetten. Blind typen is soms lastig...
Iemand?

Verwijderd

Topicstarter
als er al zwarte toetsenbordjes voor rond de 25 piek in omloop zijn,ga ik toch echt niet lopen kutten met een spuitbusje...en dan met de hand alle lettertjes en cijfertjes weer inkleuren zeker :*

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op donderdag 18 januari 2001 12:46 schreef Tech het volgende:

[..]
Zwarte toetsen? Lijkt me niet zo heel erg handig....?
Valt wel mee, in de tijd van de grote dinpluggen had ik een compleet zwart keyboard.
Een onverwoestbaar IBM plankje, nog steeds jammer dat een glas jus d'orange hem uiteindelijk noodlottig werd :'(

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 19 januari 2001 00:13 schreef d-Frag het volgende:

[..]
Valt wel mee, in de tijd van de grote dinpluggen had ik een compleet zwart keyboard.
Een onverwoestbaar IBM plankje, nog steeds jammer dat een glas jus d'orange hem uiteindelijk noodlottig werd :'(
Bijna onverwoestbaar dus ;)
Maar ik weet wat je bedoelt... een samsonite is er niets bij... Een hoefijzer smeden kan beter op zo'n toetsenbord dan op een aambeeld... Verder gegarandeerd een hernia als je dat toetsenbord over een afstand van 4 meter wilt verplaatsen door hem te tillen (om maar niet te spreken over die oude IBM-kasten ;))

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:57
op www.compatible.nl
kun je meerdere zwarte toetsenborden bestellen

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• SAiKO
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

fujitsu heeft van die dingen..kheb een keer op een computerbeurs zo'n keyboard uitgehaald. Kost maar F15,- . werkt prima

• Turismo
zoiets als dit?
Afbeeldingslocatie: http://www.silitek.com/keyboards/pictures/sk-7500.jpg
dis de sk 7500
kan je bij compatible halen

• Turismo
sorry bedoelde deze
Afbeeldingslocatie: http://www.silitek.com/keyboards/pictures/sk-7100.gif
de sk 7100
ook errug mooi en zwart:)

Pagina: 1