Toon posts:

Speedlinq vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu zo'n 9 maanden geleden m'n speedlinq verbinding opgewaardeerd naar een Xtra-1024 (BBned) verbinding (ik heb dus al 21 maanden een speedlinq verbinding). Nu hebben ze op hun site een goede aanbieding om voor dezelfde prijs naar een 6Mb verbinding te gaan. (ik weet dat de prijs na 12 maanden wijzigt, maar overstappen zal wel geen punt zijn). Ik weet dus niet of ik nu al zomaar kan overstappen of dat ik eerst 3 maanden moet wachten. Dit staat niet echt duidelijk op hun site en misschien is dat hier bekent? ('t zal waarschijnlijk ook niet verschillen met andere aanbieders)
Normaal gesproken zou ik er naar toe bellen, maar punt een is dat thuis onmogelijk, ook mobiel (0900 nummer) en de pest is dat ze dus geen mailadres meer hebben en dat ik vorige keer na de upgrade 11 dagen zonder internet heb gezeten omdat ze dus m'n IP-adres niet hadden ingesteld en het heeft dus wat agressie gekost om ze aan 't verstand te brengen dat hun het probleem waren en dat ik gewoon een ADSL-signaal had (wat ze dus onnodig hebben laten testen...)

Verder heb ik niets tegen Speedlinq, want de verbinding is gewoon goed, maar ze doen met een hoop zaken veel te moeilijk.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Even bellen naar ze :?

Het is niet de bedoeling dat: "ik kan het niet vinden dus vraag het hier" wordt op GoT.

[ Voor 68% gewijzigd door bjck op 04-11-2005 07:38 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.