In deze tijd is stroom erg kostbaar, teminste mijn ouders zijn nooit blij met de hogestroom rekening (onderandere door mij)
. Nu heb ik game pc die trekt aardig wat watts weg. dus ik dacht bij mezelf ik kan ook een pctje bouwen die energie zuinig is (geen VIA ding oid). Ik heb dus tot nu toe een abit moederbord met een mobile cpu @ 1,2 Ghz, dit draait allemaal soepel. Alleen zoek ik er nog een videokaart bij.
Ik heb nog geen echt duidelijk topic gevonden die enkel over het videokaart verbruikt gaat (zelfde als cpu verbruik). Mischien kunnen we wat opsommen ook voor andere mensen kan dit erg handig zijn!.
Vanmiddag zal ik al wat bekende videokaarten posten met het gebruik erbij (wel een beetje recente kaarten, geen 4 MB voodoo ofzoiets).
Ik ben benieuwd
Edit:
Ik heb dus 2 pc's 1 om te gamen/zware applicaties mee te doen. De andere moet een zuinige pc worden, maar nu is er nog niet veel bekend over het verbruik van videokaarten.
Ik heb nog geen echt duidelijk topic gevonden die enkel over het videokaart verbruikt gaat (zelfde als cpu verbruik). Mischien kunnen we wat opsommen ook voor andere mensen kan dit erg handig zijn!.
Vanmiddag zal ik al wat bekende videokaarten posten met het gebruik erbij (wel een beetje recente kaarten, geen 4 MB voodoo ofzoiets).
Ik ben benieuwd
Edit:
Ik heb dus 2 pc's 1 om te gamen/zware applicaties mee te doen. De andere moet een zuinige pc worden, maar nu is er nog niet veel bekend over het verbruik van videokaarten.
[ Voor 11% gewijzigd door AMD 64 op 04-11-2005 00:38 ]
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!