Hallo,
Ik ben hier sinds jaren weer aangemeld op tweakers!! woohooo
Ik wil in de komende tijd (reken 2 maand) mij bezig houden met een houten case te maken. Vorige week heb ik al leuke goodies gekocht:
- 4 x 120 mm ultra silent fans van Cooler Master
- Sweex 8in1 multipanel
- Zalman multi fan speed controller ZM-MFC
- 3 x Spire cold cathodes (grr.. deze maar want de spire leds waren niet meer te leveren!)
Wishlist:
- hout! ik denk aan 18 mm mdf, en nog een soort hout om het 'skelet' te maken.
- dempingmateriaal voor binnenin (denk gewoon bij de praxis)
- beugels om de kast te tillen (denk wel handig zal wel zwaar worden!)
- pootjes voor onder de kast met zachte onderkant...
- maybe plexi... gaat voor mij om dat ik de pc niet meer kan horen...
- laat hem spuiten door een prof. spuiter! zal vast en zeker een mooie finishing touch geven
Heb ondertussen al een idee getekend hoe de case ongeveer moet zijn, als mn scanner het doet zal ik deze als het weekend mij tijd wil geven, inscannen en hier posten dat jullie een idee hebben hoe ik het wil hebben.
Het beestje wat er in komt is een Athlon 64 3000+, asus a8v-deluxe, 786mb ram (
) 3 x 180gb maxtor, asus 6800le(16x1, 6x1, ben een gelukkige unlocker!), dvd & cd speler en diskette moet weer aangesloten worden.
Ik hoop dat ik een goede airflow kan maken zodat het wat te doen is... de warmte blijft er nogal in zitten. Heb een idee om de hardeschijfen in een soort onder etage te zetten en dat hier 2 coolers komen, voor en achter, dat deze goed gekoelt worden. En in de boven etage de andere 2 coolers de mobo warmte kan wegblazen.
ik zal zovaak mogelijk een update te plaatsen met misschien leuke pics!
Als jullie ideëen hebben dan hoor ik het graag
Ik ben hier sinds jaren weer aangemeld op tweakers!! woohooo
Ik wil in de komende tijd (reken 2 maand) mij bezig houden met een houten case te maken. Vorige week heb ik al leuke goodies gekocht:
- 4 x 120 mm ultra silent fans van Cooler Master
- Sweex 8in1 multipanel
- Zalman multi fan speed controller ZM-MFC
- 3 x Spire cold cathodes (grr.. deze maar want de spire leds waren niet meer te leveren!)
Wishlist:
- hout! ik denk aan 18 mm mdf, en nog een soort hout om het 'skelet' te maken.
- dempingmateriaal voor binnenin (denk gewoon bij de praxis)
- beugels om de kast te tillen (denk wel handig zal wel zwaar worden!)
- pootjes voor onder de kast met zachte onderkant...
- maybe plexi... gaat voor mij om dat ik de pc niet meer kan horen...
- laat hem spuiten door een prof. spuiter! zal vast en zeker een mooie finishing touch geven
Heb ondertussen al een idee getekend hoe de case ongeveer moet zijn, als mn scanner het doet zal ik deze als het weekend mij tijd wil geven, inscannen en hier posten dat jullie een idee hebben hoe ik het wil hebben.
Het beestje wat er in komt is een Athlon 64 3000+, asus a8v-deluxe, 786mb ram (
Ik hoop dat ik een goede airflow kan maken zodat het wat te doen is... de warmte blijft er nogal in zitten. Heb een idee om de hardeschijfen in een soort onder etage te zetten en dat hier 2 coolers komen, voor en achter, dat deze goed gekoelt worden. En in de boven etage de andere 2 coolers de mobo warmte kan wegblazen.
ik zal zovaak mogelijk een update te plaatsen met misschien leuke pics!
Als jullie ideëen hebben dan hoor ik het graag
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200