Weblog afschermen voor internet?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Pat!
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-12-2025

Pat!

Dell is een lief meisje

Topicstarter
Wellicht de meest rare vraag van de dag:

Ik ben opzoek (en niet gevonden met google ed.) naar een weblog waarop ik iedere dag mijn sores kwijt kan zónder dat de buitenwereld dit direct kan lezen.

Omdat ik nogal veel reis en van huis ben en een best trouwe dagboekschrijver ben, is dit voor mij een mooi alternatief voor het schriftje dat ik altijd meezeul. Ik wil dus wél online typen, maar niet online de boel plaatsen.

Weet er iemand een blog waarop dit kan?

tnx,

Pat!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:21

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Een hotmail account nemen, mailtje tikken en opslaan als draft?

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mail naar jezelf sturen, of als draft, tekst bestandjes uploaden naar ftp, weblog- of forumscriptje met user accounts zoeken en lekker maar 1 account aanmaken en others niets laten lezen, etc etc.

Ook kan je gewoon wat flash geheugen meenemen en het daar steeds opzetten.

[ Voor 20% gewijzigd door Voutloos op 03-11-2005 23:51 ]

{signature}

• Pat!
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-12-2025

Pat!

Dell is een lief meisje

Topicstarter
Nah, ik wil dan wél de gebruikersvriendelijkheid van een weblog... Dus bijv. alle dagen achter elkaar kunnen scrollen (als een webpagina), foto's er bij plaatsen...

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

met een .htacces bestandje kan je de toegang beperken voor iedereen door middel van een wachtwoord. Als je een standaard CMS gebruikt (bijvoorbeeld Joomla) kan je er voor kiezen om het dagboek alleen zichtbaar te maken voor geregistreerde gebruikers en in de configuratie aangeven dat niemand zich mag registreren.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:44

DinX

Motormuis

Hosting, standaard weblog + een .htaccess ?

edit: potver IorGie :p

[ Voor 24% gewijzigd door DinX op 03-11-2005 23:52 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Kunnen de weblogs van microsoft niet zoiets. Ik kan mij herinneren dat je daar kan instellen wie het mag lezen.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Heb je zelf al eens gezocht of een boek gekocht over 'hoe doe ik ....' :?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.